آموزش پژوهی آموزگاران استثنائی چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم

آموزش پژوهی آموزگاران استثنائی

چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگاران استثنائی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگاران استثنائی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بهبود روان خوانی و درک مفاهیم فارسی دانش آموز اتیسم

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه
اوتيسم را بيشتر مي توان يک اختلال نورولوژيکي که خودش را در سالهاي اوليه کودکي (۳ سال آغازين کودکي ) نمايان مي کند ، معرفي نمود . اين اختلال در بيماران اوتيستيک باعث مي شود که مغز نتواند در زمينه رفتارهاي اجتماعي و مهارت هاي ارتباطي به درستي عمل کند و مانع او براي يادگيري چگونگي ارتباط و تعامل با ديگران به طور اجتماعي مي شود.کودکان و بزرگسالان اوتيستيک در زمينه ارتباط کلامي و غير کلامي،رفتارهاي اجتماعي و بازي هاي نمادين داراي مشکل مي باشند. اين اختلال در طبقه بندي ها به عنوان اختلال فراگير رشد شناخته مي شود ، اين پنج طبقه شامل پنج اختلال است که عبارتند از : اختلال اوتيسم ، اختلال آسپرگر، اختلال فروپاشنده دوران کودکي، اختلال رت و اختلال نافذ رشد که به گونه ديگر مشخص نشده است که هر کدام از اين بيماري ها داراي معيارهاي شناخت خاص خود هستند و توسط انجمن روانشناسي آمريکا مشخص شده اند. با توجه به اینکه اوتیسم یک اختلال محسوب می شود و معلولیت نیست اما باز هم به دلیل تعداد کم این دانش آموزان جز در مناطق شهری بزرگ ،مدارس ویژه ای برای آنان در نظر گرفته نشده است. تاکنون به دلیل حضور دانش آموزان اوتیسمی با سایر گروه های دانش آموزان استثنایی این امکان فراهم نبوده اما با ورود محتوای آموزشی جدید، این مساله هم در دستور کار قرار دارد تا دوره آموزشی و مدارس ویژه تا پایان دوره متوسطه برای دانش آموزان اوتیسمی ایجاد شود . باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که اوتیسم اختلالی مربوط به مسائل عاطفی است و معلولیت محسوب نمی شود و باید با تربیت نیروی تخصصی به روند بهبود آموز ش ها کمک کرد. برنامه ریزی جامع برای دانش آموزان اوتیستیک جزسختترین برنامه ریزی های آموزشی است ازاین رو تامین اعتبارات بسیار ضروری است همچنین باید دستاوردهای پژوهشی قابل ارایه نیز در این حوزه بیش از پیش صورت بگیرد.اینجانب تصمیم دارم با یکی از دانش آموزان دارای بیماری اوتیسم به نام ارسلان با درجه پایین ودرصد هوشی پایین ارتباط برقرار کنم و بر روی روانخوانی و درک مفاهیم فارسی در او کار کنم.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگاران استثنائی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۳۷۲

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0