آموزش پژوهی آموزگاران اول دبستان ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر و بیشتری
آموزش پژوهی آموزگاران اول دبستان
ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه
سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگاران اول دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.
پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.
سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگاران اول دبستان به قرار زیر است :
- عنوان مطلب پیرامون قضیه ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- سرآغاز سخن پیرامون قضیه ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- دیباچه پیرامون قضیه ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- درک مشکل پیرامون قضیه ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- بررسی بیشتر در رابطه با ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- ارائه مستندات پیرامون ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- پیش بینی نتایج در مورد ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- راهکارها پیرامون قضیه ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
- رفرنس و منبع مورد استفاده ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول در دبستان علوی
آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :
- معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
- توصیف
استنباط - بازنگری
- بررسی مشکلات موجود
- قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
- تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
- راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
- ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
- تدوین طرح اجرایی
- هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
- نیازهای مخاطبان طرح
- منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
- گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
- معیارهای موفقیت برنامه
- گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
- زمان و مکان اجرای طرح
- گزارش روایی از اجرای طرح
- توصیف
- استنباط
- بازنگری
- قضاوت
- بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
- خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
- منابع و ماخذ
آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.
بیان مسئله
رویکرد اصلی حاکم بر این برنامه یک رویکرد فرهنگی ـ تربیتی با تاکید بر حل مسئله از طریق محور قرار دادن یادگیرنده در بازسازی مستمر تجربه از راه مهارتهای اکتشاف میباشد.
این برنامه توجه ویژه به قانون موجود در طبیعت دانش آموز مبنی بر تقدم بُعد فعال او بر غیرفعال داشته و تلاش در راه رشد مهارتهای تفکر در دانش آموزان را نیازی اساسی میداند و آن عبارتست از تواناییهایی که در پایینترین سطح عقلانی بدون برخورداری از آموزش رسمی در دانش آموزان وجود دارند، مانند: مشاهده، طبقهبندی، ردیف کردن، تشخیص امور متناظر و . . . پژوهشها نشان میدهد. هماهنگی بین این تواناییهای اولیه فکری با مهارتهای اکتشاف چون: رمز گشایی نمادهای نوشتاری، محاسبه، اندازهگیری، ترسیم شکل و نظم بخشیدن به دادهها که در سن مدرسه مورد توجه دانش آموزان قرار میگیرد میتواند در پایان دوره دبستان دانشآموزان را به درک و فهم آنچه در فرایند علمی رخ میدهد و همچنین ویژگیهای تعامل بین عناصر در یک نظام فیزیکی هدایت نماید.
اگر یادگیری تغییر رفتار از راه تجربه معنا میشود منظور این است که در سایه تجربه و فعال شدن شاگرد تغییرات اساسی در عادتها، گرایشها، تمایلات و شیوه برخورد دانش فرد حاصل میشود هنگامی که موضوع درسی به صورت مسئله طرح شود و شاگرد مانند یک پژوهشگر برخورد کند تخمینها و حدسیههای خود را مورد بررسی قرار دهد و ضمن مرتب کردن و سازماندهی یافتهها به برقراری ارتباط مفاهیم و موضوعات بپردازد به تدریج در او عادتهای علمی بهوجود میآید و در این فرایند آموزشی روش کار و همیاری با دیگران و چگونگی حل مسائل روزمره زندگی از طریق یادگیریهای مدرسه را فرا میگیرد.
اززماني كه دانش آموزبوده ام درس رياضي راخوب جواب داده ولي دربعضي ازمواردكه ياتدريس معلم خوب نبوده دچارمشكل شده وتمامي اين مسائل به اين مطلب برمي گشت. اين مسئله كه درزمان هاي گذشته استفاده ازروشهاي فعال تدريس نبوده ويا…
اززماني كه معلم شده ام دوست داشتم كه دانش آموزانم اين درس رابه خوبي يادگرفته و براي هميشه به ذهن بسپارند زيراتنهادرسي كه اگرآن رايادگرفتي ديگر نيازي به خواندن وپيداكردن اضطراب در شب امتحان آن نداري ولي متأسفانه امروزه چنين نيست.
ازاين رو تصميم گرفتم با روشهاي مختلف آموزش ويادگيري قسمت هاي مختلف درس رياضي رايادگرفته وبراي دانش آموزان آن راباروشهاي شيرين وجذاب بيان نمايم .لذا تصميم گرفتم كه ازهرطريق ممكن اين مطالب راباروشهاي مختلف يادداده وتأثير آنرانيز ببينم.
شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگاران اول دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.
در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .
با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:
۷۳۲
توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004