آموزش پژوهی آموزگاران دبستان چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره

آموزش پژوهی آموزگاران دبستان

چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگاران دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگاران دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • دیباچه پیرامون قضیه   چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی تقویت کاربرد آموخته های درس علوم در زندگی روزمره

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

گردآوری شواهد ۱ :
در این مرحله بهترین روش جمع اوری اطلاعات مشاهده رفتار دانش اموزان در حین درس دادن است و صحبت کردن با معلمان در دفتر راجع به وضعیت دانش آموزان می باشد و دیدن عملکرد دانش آموزان در کلاس می باشد.
۱- بی حوصلگی دانش آموزان و عدم توجه آنها
۳- نداشتن انگیزه و عدم توجه به درس
۵- با وسایل تحریر خود سرگرم بودن و دائما نگاه کردن به ساعت کلاس
۱- داشتن مشکلات فردی و تامین نبودن از نظر مالی
۳- بی علاقه بودن معلمان به آموزش مهارت های زندگی و نگفتن مطالب جالب و یکنواختی تدریس
۵- استفاده نکردن مغلمان از فیلم اسلاید و کار عملی و دائما به صورت تئوری درس دادن
یافته های علمی
مهارت های زندگی، مهارت های شخصی و اجتماعی است که کودکان و نوجوانان باید آنان را یاد بگیرند تا بتوانند در مورد خود و انسان های دیگر و کل اجتماع به طور موثر و شایسته و مطمئن عمل نمایند. انتقاد مهم به تعلیم و تربیت رسمی این است که به برخی مهارت های حرفه ای و ابزاری و تنها بر بعد شناختی (سواد) تمرکز کرده است و به دیگر ابعاد فکری و روانی و اجتماعی توجهی ندارد. از دیگر سو محققان نشان داده اند که مهارت های زندگی می تواند به طور نظامدار و از طریق موقعیت های یادگیری غیررسمی یاد گرفته و تقویت شود. مدرسه علاوه بر کارکردهای رسمی آموزش خواندن و نوشتن، باید در زمینه های آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان نیز ایفای نقش کند

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگاران دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۵۹۶

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0