آموزش پژوهی آموزگاران پایه دوم ابتدایی چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان

آموزش پژوهی آموزگاران پایه دوم ابتدایی

چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگاران پایه دوم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگاران پایه دوم ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

از طریق همکاران متخصص
در جلسه اي كه با همكاران سر گروه نقاشی برگزار شد، به مطرح كردن اين مسأله كه چرا نقاشی و رنگ آمیزی در مدارس زياد مورد توجه نيست و دانش آموزان علاقه ي چنداني به آن نشان نمي دهند، پرداختم كه همكاران عزيز با توجه به تخصص و آشنایی با مشکل نظراتی ارائه دادند که برای من از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که در زیر به آن ها پرداخته می شود
 ساعت نقاشی و رنگ آمیزی خيلي اندك است و چون هنر يك درس كارگاهي است پس نمي توان زياد روحيه و كار دانش آموزان را شناخت
 بعضي از مطالب كلاس بسيار سنگين است و نياز به وقت و زمان زيادي براي فهماندن آن دارد و بايد در چند جلسه اجرا شود كه اين باعث خستگي دانش آموز مي گردد
 اغلب معلمان غير تخصصي به خاطر مهارت كم، فقط دانش آموزان را سرگرم کرده و متأسفانه كلاس هاي ضمن خدمت مخصوص نقاشی و رنگ آمیزی براي ارتقاء سطح سواد هنري اين همكاران هم تشكيل نمي شود
 پشتیبانی نکردن خانواده ها از دانش آموزان برای پرداختن به نقاشی و رنگ آمیزی
 براي تشويق دانش آموزان به نقاشی و رنگ آمیزی، در مدرسه فعاليت خاصي صورت نمي گيرد
 بعضي از رشته هاي هنري كه با يد در دوره ابتدايي و از اول به آن پرداخته شود، كار نشده و يك باره در متوسطه اول با حجم زياد به آموزش آن پرداخته مي شود مثل درس موسيقي، كه اين باعث سردرگمي و بی علاقگی دانش آموزان مي شود
 ترسي كه اغلب دانش آموزان از خراب شدن، كار خود دارند و مي ترسند به انجام فعاليت بپردازند

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگاران پایه دوم ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۹۹

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0