آموزش پژوهی آموزگار دبستان نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر

آموزش پژوهی آموزگار دبستان

09307431004

نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگار دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگار دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • دیباچه پیرامون قضیه  نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • درک مشکل پیرامون قضیه نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • بررسی بیشتر در رابطه با نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • ارائه مستندات پیرامون نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • پیش بینی نتایج در مورد نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • راهکارها پیرامون قضیه نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی
  • رفرنس و منبع مورد استفاده نهادینه ساختن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

شواهد۱( گردآوری اطلاعات )
دراین پژوهش از روشهای مشاهده،مصاحبه واسناد وارقام برای گردآوری اطلاعات استفاده شده است.
مصاحبه با مدیریت مجتمع
در مصاحبه با مدیریت در مورد رفتار های دانش آموزان متوجه شدم که آنها از لحاظ مهارتهای اجتماعی دچار ضعف هستند وقادر نیستند که ارتباط کلامی جامعه پسندی داشته باشندحتی از سلام کردن هم خودداری می کنند.هیچ گونه تمایلی برای شرکت در گروه ها ازخود نشان نمی دهند،در احسان به دیگران،تعاون وهمکاری ،احترام به دوستان و….تمایلی از خود نشان نمی دهند.اصل رابطه اجتماعی امری فطری وجز سرشت انسان است.رابطه اجتماعی اولیه که سهم مهمی در ایجادواستمرار جامعه دارد براساس محبت وعلاقه عاطفی بناشده است آرامش ناشی ازاین رابطه بسیار مهمتر از سایر موارد است.مدیریت علل اصلی این رفتار هارا موارد زیر می داند:رفتارهای نامناسب والدین در خانواده، ارتباط متقابل همسالان ،محیط عمومی روستا،رسانه های جمعی شامل سریال های تلویزیونی وموبایل و…،رفتارهای ناشایست برخی معلمان وبی اهمیتی رفتار هادربین دانش آموزان گروه همسالان
مصاحبه بامعاونت مجتمع
در گفتگو با معاونت مدرسه نکاتی که حائز اهمیت بود عبارتنداز:ناسازگاری های کلامی که حداقل روزی ۴-۵ بار دانش آموزان از آنها شکایت می کردندودر طول هفته نیز چندین بار ازسوی معلمان به دفتر مدرسه معرفی می گردند.عدم رعایت نظم وآزارواذیت دیگران ، احترام قائل نشدن به دیگران ودروغگویی وفحش دادن وعدم رعایت شئونات در مدرسه و….که ایشان مهمترین دلیل این رفتارها را الگوهای نامناسب که همان والدین باشندمی دانست.

معلمان
در جریان گفتگو با معلمان ،آنها اظهار می داشتند که این دانش آموزان در کلاس با همدیگر درگیری لفظی دارند وبه یگدیگر فحشهایی می دهند ونیز در اکثر مواقع بدون اجازه صحبت می کنند،در انجام تکالیف کوتاهی می کنند ودر مجموع مخل کلاس هستند معلمان آنهارا به صندلی های تکی می فرستندوبارها از سوی معلمان به دفتر مدرسه فرستاده شده اند.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگار دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۴۷۳

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0