آموزش پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم

آموزش پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی

چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی ارتقای فرآیند یاددهی یاگیری نشانه های هم آوا را در دانش آموزانم با مشارکت اولیا

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

توصیف وضع موجود
اینجانب ….. آموزگار پایه اول آموزشگاه …..هستم و مدت …. سال است که در آموزش و پرورش خدمت می کنم. از ابتدای سال تحصیلی در موارد متعدد متوجه شدم که دانش آموزان پایه اول از لحاظ سواد خواندن در نشانه های هم آوا مشکل دارند و در روخوانی و روانخوانی و درک مطلب دروس دچار وقفه و مشکلات عدیده ای هستند . همواره به این فکر می کردم که چرا اینگونه است ؟ و چگونه می توانم این وضعیت نامطلوب را تغییر دهم .
پس از چندین جلسه تدریس . درباره پیشرفت دانش آموزان نگرانی هایی احساس کردم . به نظر می رسید آنها در خواندن حروف و کلمات تدریس شده مشکل داشتند . دانش آموزی که از پیشرفت بالایی برخوردار باشد باید بتواند حروف را بشناسد و به راحتی کلمات تدریس شده را بخواند و در فرایند تدریس حضور فعالی داشته باشد ، در حالی که بعضی ازدانش آموزان در فعالیت های کلاسی شرکت جدی نداشتند و نمی توانستند درس های تدریس شده قبلی را بخوانند و در درس املا نیز نمره پایینی کسب می نمودند .. این موضوع بسیاراهمیت داشت چراکه آموزش مهارت خواندن ازمهم ترین اهداف آموزش دوره ابتدایی می باشد. ” مکبن تاش” (۱۹۶۴) خواندن را اولین مرحله از مراحل چهارگانه زبان آموزی می داند. خواندن وسیله ای اساسی و پایه برای سایر مواد درسی است و شکست در برنامه های تحصیلی تا حد بسیار زیادی به سبب بی کفایتی های مهارت های خواندن رخ می دهد . بنا به اهمیت موضوع تصمیم گرفتم با انجام مطالعات بیشتر مهارت های رو خوانی و روان خوانی را در دانش آموزانم تقویت نمایم .

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگار پایه اول ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۷۹۲

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0