آموزش پژوهی آموزگار پایه اول دبستان چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع و تفریق افراز

آموزش پژوهی آموزگار پایه اول دبستان

چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع و تفریق افراز

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگار پایه اول دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگار پایه اول دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه
در کلاس اول کودکان از ریاضیات ذهنی و شمارش با دست به سمت نوشتن و محاسبه اصولی اعداد حرکت می‌کنند. اگرچه کودکان هنوز به آموختن با حس دیداری و لامسه خود در این مقطع نیاز دارند؛ اما به این امر نیاز دارند تا بسیاری از افکار ریاضی خود را روی کاغذ منتقل کنند. به طور کلی ریاضی کلاس اول به بخش‌هایی چون مفهوم اعداد، هندسه، ۴ عمل اصلی و حل کردن مسائل تقسیم می‌شود.
۴ عمل اصلی مجموعه‌ای از مهارت‌های ریاضی است که به کودک می‌فهماند اعداد، نمایانگر مقدار هستند و او می‌تواند با استفاده از اعداد مقدار و کمیت را نشان دهد.
برای پیشرفت در درس ریاضی، کودک شما باید در این مقطع عناصر اصلی ذهنی متعددی را بیاموزد، از آن جمله:
۱- یادگیری اعداد و شمارش آن‌ها تا ١٠٠.
۲- درک مفاهیمی چون اندازه‌گیری و سنجش.
۳- فهم درست کلمات ریاضی مثل «بیشتر از»، «کمتر از»، «جمع »، «منها » و «تفریق».
۴- یادگیری مفاهیم نسبت و تناسب.
۵- شناخت رنگ‌ها و اشکال هندسی.
به همین خاطر در این سطح کودکان یاد می‌گیرند که :
۱- با استفاده از اشیا، ترکیب و جدا کردن را بیاموزند.
۲- اشکال مختلف را طبقه‌بندی و دسته‌بندی کنند.
۳- «بیشتر»، «کمتر» و «مساوی» را با یکدیگر مقایسه کنند.
۴- مفهوم نیمی از یک چیز را بفهمند.
بنابراین دانش‌آموز در پایان کلاس اول توانایی انجام این فعالیت ها را خواهد داشت:
۱- جمع و تفریق کردن اعداد تک رقمی
۲- پیش‌بینی نتیجه محاسبات ساده ریاضی

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگار پایه اول دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۷۸۳

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0