آموزش پژوهی آموزگار پایه پنجم دبستان چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی
آموزش پژوهی آموزگار پایه پنجم دبستان
چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش
سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگار پایه پنجم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.
پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.
سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگار پایه پنجم دبستان به قرار زیر است :
- عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- دیباچه پیرامون قضیه چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- ارائه مستندات پیرامون چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- پیش بینی نتایج در مورد چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- راهکارها پیرامون قضیه چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
- رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی آموزش مقایسه اعداد اعشاری به صورت عملی به دانش آموزان
آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :
- معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
- توصیف
استنباط - بازنگری
- بررسی مشکلات موجود
- قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
- تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
- راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
- ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
- تدوین طرح اجرایی
- هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
- نیازهای مخاطبان طرح
- منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
- گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
- معیارهای موفقیت برنامه
- گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
- زمان و مکان اجرای طرح
- گزارش روایی از اجرای طرح
- توصیف
- استنباط
- بازنگری
- قضاوت
- بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
- خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
- منابع و ماخذ
آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.
مقدمه
برخي از كودكان با اشكالات ويژه يادگيري دشواريهايي در درك مسائل رياضيات دارند. اصطلاحي كه براي موارد شديد اين حالت به كار ميرود. ديسكالكولي يا اختلال در محاسبه و كسب مفاهيم رياضي است. اين گروه از كودكان معمولاً در زمينه درك روابط فضايي دچار مشكل شديد هستند در بررسي دشواريهاي رياضي اين گروه از كودكان بايد به مشكلات درك بينايي و تفكر اين كودكان نيز توجه شود (نادري، نراقي ، ۱۳۳۶).
چگونگي ترميم ناتواني در رياضيات هدف از ترسيم تقويت مهارت در بهكارگيري روابط كلي است. اين برنامه اغلب از آموزش اصول كمي مانند ترتيب، اندازه، فضا، فاصله با استفاده از مواد قابل لمس و كلام شروع ميشود و در نهايت براي ايجاد و تقويت قوه استدلال و تفكر منطقي از معماها و صفحات سوراخدار كه فرو كردن ميلههاي پلاستيكي در آنها ميتوان طرحهايي مختلف را ايجاد كرد سود برده شود در آموزش اندازه و نيز ترتيب براي مثال ميتوان از كودك خواست كه چهار دايره يا اشكال ديگر هندسي را با اندازههاي مختلف از چپ به راست براساس از بزرگترين به كوچكترين رديف كند و همچنين براي آموزش اصول كمي ميتوان از تكاليف پياژه در جهت پايايي ذهني در زمينههاي عدد، مايع، ماده، وزن و حجم به گونهاي كه كودك در آنها تبحر يابد نيز سود برد (همان منبع). ابتدا باید در چند جلسه اعتماد به نفس دانش آموزان را تقویت کرد. برگزاری امتحانات به صورت کتاب باز (open book) می تواند انجام شود تا دانش آموزان اعتماد به نفس پیدا کنند. باید آنها را تشویق کرد که خودشان مطالب را یاد بگیرند و تمرین ها را حل کنند و زود ناامید نشوند. اگر دانش آموزی تمرینی را حتی ناقص حل کند، باید او را تشویق کرد و نمرات بیش از حقش به او داد. هر بار که با کوچکترین مطلبی یک نمره خوب برای دانش آموز گذاشته شود، کم کم این دانش آموز از درس ریاضی و معلم ریاضی خوشش می آید. باید سعی کرد ضعف های دانش آموز را به رویش نیاورد.
با هم مطالعه کردن یکی از روش های شناخته شده و موثر یادگیری در میان دانش آموزان است. پژوهش هایی که درباره اثربخشی از روش مطالعه مشارکتی انجام گرفته است نشان داده اند، دانش آموزان که به این طریق مطالعه می کنند، از کسانی که مطالب را برای خودشان خلاصه می کنند یا صرفاً به مطالعه مطالب می پردازند، بیشتر می آموزند و آموخته ها را برای مدت طولانی تری در یاد نگه می دارند.
شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگار پایه پنجم دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.
در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .
با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:
۴۷۱
توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004