آموزش پژوهی ادبیات متوسطه نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات

آموزش پژوهی ادبیات متوسطه

نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی ادبیات متوسطه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی ادبیات متوسطه به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • دیباچه پیرامون قضیه  نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • درک مشکل پیرامون قضیه نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • بررسی بیشتر در رابطه با نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • ارائه مستندات پیرامون نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • پیش بینی نتایج در مورد نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • راهکارها پیرامون قضیه نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات
  • رفرنس و منبع مورد استفاده نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری دانش اموزان در کلاس ادبیات

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

بیوگرافی
اينجانب ……. ، دارای مدرک لیسانس ادبیات فارسی ، مدت …. سال است که در خدمت آموزش و پرورش هستم. تاکنون مدارس زیادی تدریس کرده ام و تجربه های زیادی در مسایل آموزشی و تربیتی کسب نمودم .
در سال ۹۲-۹۱ در مدرسه راهنمایی…….. خدمت کردم . در پایه دوم با دانش آموزی با نام فاطمه مواجه شدم که به شدت از این که مورد توجه قرار بگیرد ، رنج می کشید و همیشه دوست داشت در حاشیه باشد و کمتر در کلاس ابراز نظر می کرد . به همین دلیل تصمیم گرفتم با توجه به این که تجربه زیادی در این چند سال کسب نمودم ، این دانش آموز را از مشکل روانی ای که برایش پیش آمده آزاد کنم و حس اعتماد به نفس و خودباوری را در او نهادینه کنم
توصيف وضعيت موجود و تشخيص مسئله
دانش آموز فاطمه . ش كه تا كنون ۲ سال است كه با او درس دارم و دانش آموز ساكت و كم تحرك وكم حرف مي باشد از لحاظ در سی در حد متوسط بوده و اگر از وی سوال شده باسخ می دهد در غیر این صورت سکوت را اختیار می نماید ، در فعالیت های کلاسی مشارکت نداشته و اهل بگو و بخند با بجه ها نیست به اين دليل كه آشنايي نسبي با او داشتم از وي نام و مشخصاتش را نپرسيدم چون كه او به آهستگي صحبت ميكند من احساس ميكنم که چیزی مانع صحبت کردنش می شود هر هفته ۸ ساعت در آن کلاس تدریس داشتم . در تمام ساعات تدریسم فاطمه سکوت اختیار می کرد و چیزی نمی گفت به دنبال علت مسئله بر آمدم .
با مطالعه منابع و صحبت والدین دلایل این مشکل را چنین یافتم :
با توجه به شواهد و مدارک به دست آمده ٬ می توان گفت ٬فاطمه از نظر خانوادگی هیچ مشکلی نداشته واحساس ناتوانی و عدم سازش و مشکل عاطفی هم در وی مشاهده نگردیده اورا فردي خجالتي وكم ارتباط با ديگران يافتم.خجالت یکی از علل احساس حقارت است . كم ارتباط داشتن با ديگران هم باعث كمرويي وكم صحبتي مي شود
این عوامل سبب جلب توجه من به وی شده که چگونه این مشکل او را بشناسم و آن را حل نمایم.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی ادبیات متوسطه که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

۱۹۱

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0