آموزش پژوهی اول ابتدایی چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول

آموزش پژوهی اول ابتدایی

چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی اول ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی اول ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بهبود مشکلات روخوانی ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم در پایه اول

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

چکیده:
اغلب مشاهده می شود دانـش آموزی مطلبی را می خواند یا اولیـای او عقیده دارند مرتّب درس می خواند اما نمی فهمد یا دانش آموز دیگری با وجود این که تلاش می کند اما در املانویسی مشکل دارد تمام این اشکالات بر می گردد به ضعف دانش- آموز در روخوانی و آگاه نبودن او به روش مطالعه .
یک معلّم آگاه وعلاقه مند به شغل معلّمی باید ابتداروشهای مطالعه وروان خوانی را به دانش آموزان خود بیاموزد وسپس در پی برطرف کردن اشکالات در دروس دیگر باشد و این مقدور نمی باشد مگر این که خود معلّم از روشهای مختلف مطالعه و روان خوانی اطّلاع کافی داشته باشد .بنده آموزگار کلاس اول ابتدایی در سال تحصیلی اخیر یک دانش آموز داشتم که در روخوانی دروس بسیار مشکل داشت و در خواندن صداها نیز با مشکلات بسیاری برخورد می کرد.او یا تکالیفش را انجام نمیداد و یا اگر انجام میداد همه را اشتباه می نوشت و املایش در حد صفر بود . بنا براین تصمیم گرفتم مشکلات وی را در این خصوص برطرف نمایم.
برای پیدا کردن راه کارها نیاز به یک سری اطلاعاتی داشتم، نظیر این اطلاعات را از طریق خود دانش آموز، پرونده وی ، والدین و مشاور مدرسه جمع آوری کردم با توجه به این اطلاعات راه کارهایی را یافتم و آنها را با دانش آموز به مرحله اجرا در آوردم. جملگی این راه کارها برای تقویت حافظ دیداری، تقویت توالی دیداری و تقویت حافظه شنیداری بود که علی در آنها ضعف داشت. در پایان اجرای این راه حل ها ، نتیجه خوبی از پیشرفت دانش آموز به دست آمد که امیدوارم این را حل ها را هم سایر معلمان برای کاهش ضعف در درس املاء دانش آموز به کار ببرند.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی اول ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۷۴۹

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0