آموزش پژوهی دبیران زیست شناسی ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان

آموزش پژوهی دبیران زیست شناسی

ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی دبیران زیست شناسی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی دبیران زیست شناسی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • دیباچه پیرامون قضیه  ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • درک مشکل پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • بررسی بیشتر در رابطه با ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • ارائه مستندات پیرامون ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • پیش بینی نتایج در مورد ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • راهکارها پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان
  • رفرنس و منبع مورد استفاده ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه
در نظام آموزشي با افراد متعددي روبرو مي شويم که عالم هستند و وقتي در آن زمينه علمي از آنها سوال مي کني، حاضر جواب هستند. اما اگر کمي آن طرف تر از آنها سوال نمايي، به دليل آنکه نمي توانند از نيروي تعقل خود بهره بگيرند، قادر به پاسخگويي نمي باشند، چنين افرادي زياد ديده مي شوند. مثلا در کلاس هاي درس اگر عين مطلب را از او بخواهند جواب مي دهد اما اگر تحليل او را نسبت به موضوع درسي بخواهند دچار مشکل مي شود. عده کمي نيستند دانش آموزاني که ظاهرا قواعد و فرمول ها را مي داند اما از کاربرد آنها در حل مسئله دچار ناتواني مي شوند. بسياري از مطالعات نشان دهنده اين واقعيت است که مدارس در آموزش و ايجاد توانمندي ها و منش هاي برتر فکري در دانش آموزان توفيق چنداني به دست نياورده اند . به عنوان نمونه، در مطالعه بين المللي پرلز که در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۶ که در ارتباط با سواد خواندن صورت گرفته است نشان مي دهد فاصله فاحشي ميان پاسخ هاي حفظي و پاسخ هاي استنباطي دانش آموزان وجود دارد و اين امر نشاندهنده اين حقيقت است که دانش آموزان غالبا مصرف کننده فکر هستند نه توليد کننده . اصولا در مدارس ما، آموزش ها در سطح وسيعي ارائه مي شود، اما از عمق کمتري برخوردار است. به همين دليل است که فراگيران عادت کرده اند که مطالب اخذ شده را تنها در ذهن خود انبار کنند و کم کم مطالب انباشته شده را که به کار نمي آيد، در اثر مرور زمان از ياد ببرند. هر جلسه تدريس و آموزش، حداقل به يک جلسه مطالعه و تحقيق و تدبر در مباحث تدريس شده نياز دارد. دانش آموزان با انديشيدن در متن و درگير شدن با آن و حل تمرينات متعدد مي توانند به تحليل مطالب علمي بپردازند. و سپس با ترکيب آنها با يکديگر به نتيجه جديدي نائل بشوند آن وقت است که يادگيري عين لذت است و کم کم فرد مي تواند در مباحث مورد تدريس، نظر دهد و به ارزيابي موضوعات درسي بپردازد. مطلب و مفاهيم درسي در ظاهر عبارات خلاصه نمي شود، بلکه هر متن آموزشي مي تواند داراي مفاهيم عميق باشد. معلمان و متعلمان بايد بيشتر از حد معمول به عمق مطالب درسي توجه نمايند، هر چند که با محدوديت زمان تدريس مواجهه هستند.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی دبیران زیست شناسی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۴۳

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0