آموزش پژوهی دبیران علوم اجتماعی تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات

آموزش پژوهی دبیران علوم اجتماعی

تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی دبیران علوم اجتماعی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی دبیران علوم اجتماعی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • دیباچه پیرامون قضیه  تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • درک مشکل پیرامون قضیه تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • بررسی بیشتر در رابطه با تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • ارائه مستندات پیرامون تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • پیش بینی نتایج در مورد تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • راهکارها پیرامون قضیه تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي
  • رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت هویت ملی-اسلامی دانش آموزانم با بکارگیری از آیات قرآنی و منشور حقوق بشر کورش در درس مطالعات اجتماعي

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمـه
احساس تعلق به گذشته و پيوند با هویت هایی كه آدمي را به اصل و ريشه هاي تاريخي اش مرتبط ساخته و متصل مي نمايد ، حس زيبا و بسيار خوشايندي است كه به انسان آرامش خاطر و اعتماد به نفس شاياني مي بخشد . اين كه انسان بداند مهد و گاهواره نخستين او كدام است و ريشه هاي او دركدامين نقطه از اين كره خاكي در زمين فرورفته است ، قهرمانان و الگوهاي تاريخي و ميهني اش در قلب تاریخ وعصراساطیری چه كساني بوده اند ، الگوها و اسطوره هاي حماسي ، تاريخي و فرهنگي ، به افراد يك ملت هويتي مشترك و يكسان مي بخشد به طوري كه برآيند و حاصل اين هويت ، وحدت و يكپارچگي ملي در برابر بيگانگان است و به همين دليل نبايد اين قهرمانان و اسطوره ها و باورهاي ريشه دار را از مردم گرفت . چرا كه نابودي آنها ، نابودي كليت و يكپارچگي ملتي را به دنبال خواهد داشت .
مروري گذرا به سرگذشت تاريخي تمدنهاي بزرگ بشري اين حقيقت را آشكار مي نمايد كه سرآغاز انحطاط و سقوط و انقراض اين تمدن ها ، ازخودبيگانگي و وادادگي در برابر مهاجمين بوده است ! حال اگراز همين منظر، به محتواي كتب درسي مدارس بنگريم ، نگاه ما بسيار متفاوت با آنچه كه هم اكنون در اين حوزه دنبال مي شود ، خواهد بود و بهتر متوجه خواهيم شد كه در كدام جهت گام برمي داريم . وقتي كتاب تاريخ مدارس مان را ورقي مي زنيم با كمال تعجب مي بينيم كه از آن همه قهرمانان و اسطوره هاي ملي و تاريخي ايران زمين تنها چند تن برايمان باقي مانده اند و تازه وقتي كه دقيق تر مي شويم مي بينيم كه همين شخصيتها نيز در اين كتابها به درستي و دقت به نسل جوان معرفي نشده اند . از انسانهاي مبارز و برجسته تنها شبحي برجاي مانده است كه هيچ شباهتي با اصل ندارد.
نگاهي به تاريخ باستان ايران زمين مي افكنيم گويي كه در بين شجاعان و حماسه آفرينان اين قوم ، رادمرداني همچون رستم و كاوه آهنگر و فريدون و آرش كمانگير وکورش … را نمي توان يافت تا بتوان آنان را به عنوان الگو و سرمشقي براي كودكان و نوجوانان اين مرزو بوم معرفي نمود و يا مثلاً انگار نه انگار كه در اين كشور پادشاهي بلند آوازه مانند كوروش پا به عرصه وجود نهاده كه در سايه حكمراني مبتني بر تساهل و همزيستي مسالمت آميز وآزادی اندیشه وبیان ومذهب وي نيمي از كره زمين ساليان مديد در كنار هم در صلح و دوستي و آرامش زيسته اند و منشور جاوداني حقوق بشر او الگو و سرمشق جهان متمدن در همزيستي و احترام به حقوق انسانها بوده است نتيجه اين نوع نگاه ، اين مي شود كه سخاوتمندانه تمام سرمايه ها و شخصيتهاي تاريخي خويش را برباد مي دهيم تا به جاي ما و فرزندانمان ، بيگانگان از اين افتخار و مباهات بهره برده و آنها را به خويشتن منتسب نمايند . ب

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی دبیران علوم اجتماعی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۱۰۶

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0