آموزش پژوهی دبیران کار و فناوری بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری

آموزش پژوهی دبیران کار و فناوری

بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی دبیران کار و فناوری را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی دبیران کار و فناوری به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • دیباچه پیرامون قضیه  بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • درک مشکل پیرامون قضیه بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • بررسی بیشتر در رابطه با بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • ارائه مستندات پیرامون بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • پیش بینی نتایج در مورد بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • راهکارها پیرامون قضیه بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس
  • رفرنس و منبع مورد استفاده بر قرار ساختن نظم و انضباط در ساعت تدریس کار و فناوری سال سوم راهنمایی در کلاس

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

چکیده
عده‌اي كنترل رفتار فراگيرندگان و تسلط بر عوامل رفتاري آنان را انضباط مي نامند, برخي معتقدند؛ نظم و انظباط شامل هر نوع سازماندهي در محيط مدرسه و كلاس است، به نحوي كه سبب افزايش يادگيري ‌شود.
پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث تداوم آن می شود. انضباط، اخلاق کلاس درس است و بدون آن کلاس تبدیل به یک ازدحام یا غوغا می شود. (سی ام فلینگ، الیزابت پروس،۱۳۷۳ ، ص ۸۰)
در سال تحصیلی اخیر شاهد مسأله ي بي انضباطي بچه ها و مشكلات مدرسه که باعث آزار برخي همکاران مي شد، بودم.
تقريباً هفته اي سه بار و هر هفته يكي از همكاران مي ناليد در حالي كه از شدت عصبانيت گر گرفته بود از كلاسش وارد دفتر مي شد و معمولاً هم از دانش آموزان كلاس سوم مي ناليدند و آن ها را دانش ‌آموزاني نفهم و بي انضباط مي خوانند كه به همه چيز توّجه دارند مگر درس و تكاليفشان و اينك آن ها هيچ احساس مسئوليتي در قبال وظايف تحصيلي و مدرسه خود ندارند و تنها براي گذراندن وقت به مدرسه مي آيند و هيچ ارزشي براي زحمات معلم هايشان قائل نيستند.
خوشبختانه با راه کارهایی که در این پژوهش هم به آنها پرداخته شده ، توانستم تا حد زیادی این رفتارها را کنترل کنم و مانع تکرار مجدد آنها توسط دانش آموزان گردم.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی دبیران کار و فناوری که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۹۱

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0