آموزش پژوهی دبیر عربی افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

آموزش پژوهی دبیر عربی

افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی دبیر عربی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی دبیر عربی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • دیباچه پیرامون قضیه  افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • درک مشکل پیرامون قضیه افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • بررسی بیشتر در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • ارائه مستندات پیرامون افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • پیش بینی نتایج در مورد افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • راهکارها پیرامون قضیه افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش سطح علمی دانش آموزانم در درس عربی به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

چکیده
با نگاهی به تاریخ آموزش زبان عربی در ایران متوجه می شویم که با وجود قدمت این زبان وآشنایی دیرین ایرانیان با آن ،در نحوه آموزش این زبان با مشکلات جدی روبرو هستیم . درحالیکه زبان های دیگر با توجه به حضور نه چندان دیر پای خود ،توانسته اند موفقیت های بیشتری درمقایسه با زبان عربی بدست آورند .اگر به کتاب های تالیف شده از سوی ایرانیان در زمینه تنها ادبیات عرب نگریسته شود ، متوجه خواهیم شد مردم ایران به دلیل عشق و علاقه به قرآن و اسلام ، زبان عربی را زبان یبن المللی اسلامی تلقی می کردند و در تحکیم پایه های آن از جان و دل مایه می گذاشتند . به همین دلیل بودکه امهَات کتب ادب عربی توسط دانشمندان ایرانی به رشته تحریر در آمده است . نمونه ها وشواهدی وجود دارد که نشان می دهد ایرانی ها تا چه اندازه دوستدار زبان عربی بودند و هیچگاه احساس نمی کردند که استفاده از این زبان ملیت و هویت آنها را خدشه دار کند .اینجانب زهرا جعفر خانی در این آموزش پژوهی سعی نموده ام به کمک برد هوشمند و محتوا سازی سطح علمی دانش اموزانم را در درس عربی بالا ببرم. نتایج آموزش پژوهی نشان داد که با استفاده از محتواي چندرسانه‌اي و برد هوشمند طيف وسيع‌تري از حواس دانش‌آموزان در فرآيند ياددهي- يادگيري درگير شده و فرآيند یادگیری عمیق تر مي‌شود. به عبارتی علاوه بر افزایش کارایی کلاس استفاده از نرم افزارهای گوناگون به دلیل به کارگیری حواس شنیداری و دیداری به یادگیری دانش آموزان کمک می کند. این سیستم به دانش آموزان اجازه می دهد فراتر از برنامه های درسی خود گام بردارند و تاکید بیشتری بر مهارت تفکر و یادگیری عمیق دانش آموزان دارد. همچنین با برد هوشمند تعاملات بین دانش آموزان و معلمان مدارس هوشمند بيشتر شده و این امر می تواند منجر به اشتراك تجربيات موفق و برتر بین آنها گردد. بنابراین مدارس با ایجاد بسترهای مورد نیاز جهت هوشمندسازی کلاس ها می توانند از مزایای این روش آموزش استفاده نمایند.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی دبیر عربی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۱۵۴

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0