آموزش پژوهی ریاضی متوسطه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم
آموزش پژوهی ریاضی متوسطه
چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش
سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی ریاضی متوسطه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.
پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.
سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی ریاضی متوسطه به قرار زیر است :
- عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- دیباچه پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- ارائه مستندات پیرامون چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- پیش بینی نتایج در مورد چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- راهکارها پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
- رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه پایه هفتم به درس ریاضی
آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :
- معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
- توصیف
استنباط - بازنگری
- بررسی مشکلات موجود
- قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
- تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
- راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
- ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
- تدوین طرح اجرایی
- هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
- نیازهای مخاطبان طرح
- منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
- گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
- معیارهای موفقیت برنامه
- گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
- زمان و مکان اجرای طرح
- گزارش روایی از اجرای طرح
- توصیف
- استنباط
- بازنگری
- قضاوت
- بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
- خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
- منابع و ماخذ
آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.
چکیده
یکی از درسهایی که در هر برنامه درسی دوره متوسطه مورد توجه خاص قرار میگیرد و همواره جایگاه مهمی برای آن قائل شده است، درسهای مختلف ریاضی بوده است. طی سالهای اخیر و با توجه به ناکارآمدی برنامهها و سیاستگذاریهای آموزش ریاضی در ایران، مدیران، برنامهریزان و سیاستگذاران آموزشی، دائماً در فکر طراحی و اجرای برنامهای جدید، جامع و فراگیر بودهاند تا شاید این مشکل تا حدودی مرتفع شود اما با بررسیِ روند تغییر برنامهها و کتابهای درسی، مشاهده میشود که تغییراتِ شتابزده، گاهی باعث ایجاد فراز و فرودها و ناهمگونیهایی در تصمیمگیریهای برنامهای شده است. در حقیقت، اِعمال این تغییرات، نه تنها مشکلات برنامههای پیشین را مرتفع نکرد، بلکه میتواند موجب مشکلات پیشبینی نشده دیگری شود. این مهم، میتواند موضوع بررسی موشکافانهتری باشد.
در دورههای مختلف، رویکردهای گوناگونی به آموزش شده و اهداف آموزشی مختلفی تدوینشده است و در بیشتر برنامههای درسی، بر اهمیت مباحث ریاضی تأکید میشود. اهدافی که به ضرورت گنجاندن ریاضی در برنامه درسی اشاره دارد، مسئولیت برنامهریزان آموزشی را برای تدوین سرفصلهای متناسب با نیازهای جامعه، سنگینتر میکند. در حوزه یادگیری سند برنامه درسی ملّی (۱۳۹۱)، بر ضرورت پرداختن به این امر و پذیرش مسئولیت آن، تأکید شده است:
ریاضیات و کاربردهای آن بخشی از زندگی روزانه و در جهت حل مشکلات زندگی در حوزههای مختلف به شمار میآید که دارای کاربردهای وسیع در فعالیتهای متفاوت انسانی است. ریاضیات، موجب تربیت افرادی خواهد شد که در برخورد با مسائل بتوانند بهطور منطقی استدلال کنند، قدرت تجزیه و انتزاع داشته باشند و درباره پدیدههای پیرامونی تئوریهای جامع بسازند. وجه مهم ریاضی توانمندسازی انسان برای توصیف دقیق موقعیتهای پیچیده، پیشبینی و کنترل وضعیتهای ممکن مادی طبیعی، اقتصادی، اجتماعی است؛ بنابراین، توانایی بهکارگیری ریاضی در حل مسائل روزمره و انتزاعی، از اهداف اساسی آموزش ریاضی میباشد (نگاشت سوم سند برنامه درسی ملی، ۱۳۹۱؛ ص. ۳۳).
شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی ریاضی متوسطه که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.
در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .
با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:
۱۵۷
توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004