آموزش پژوهی معلمان دبستان پایه سوم بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

آموزش پژوهی معلمان دبستان پایه سوم

بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معلمان دبستان پایه سوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معلمان دبستان پایه سوم به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • دیباچه پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • ارائه مستندات پیرامون بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • پیش بینی نتایج در مورد بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • راهکارها پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف
  • رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف کردن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام با روابط اجتماعی ضعیف

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

دانش آموزان دوزبانه دوره ی ابتدایی، ، به سبب پایین تربودن مرحله ی رشد ونداشتن تجربه ومفهوم سازه های ساده تر وضعیف تر، ممكن است بیش از سایرین درس معلم را درك نكند.
ازطرفی در صورت نفهمیدن مطلب، این دانش آموزان به دلیل كم رویی واحساس شرم، احتمال كمتری وجود دارد كه پرسش خودرا مطرح كنند وجویای حل مشكل خود شوند، نتیجه ی طبیعی افت تحصیلی است.
توصیف وضع موجود :
اینجانب …. مدت ….. سال است که در آموزش و پرورش مشغول به خدمت می باشم و هم اکنون در آموزشگاه ابتدایی ….. در پایه ….. تدریس می کنم. در آموزشگاه فوق در کلاسم با دانش آموزی به نام مهسا برخورد نمودم که مشکلات زیادی داشت ، من جمله : نشناختن رنگ ها، گویش محلی،آشنایی نداشتن با محیط مدرسه ،آشنایی نداشتن با جزئیات ریز آموزشگاه-حتی با دفتر آموزشگاه و همکاران نیز آشنایی نداشت . و مشکلات بسیار بیشتری همچون ناسازگاری با بچه ها –اصلا چیزی به عنوان رنگ بلد نبود و خانواده اش اصلا ارتباطی با من و آموزشگاه نداشت و روابط اجتماعی وی بسیار ضعیف بود و من برایش به اندازه کل دانش آموزان کلاسم زحمت کشیدم.
اهداف تحقيق
اهم اهداف تحقیق به شرح زیر است :
۱- شناخت علل و عواملی که در دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت دانش آموز مورد نظر در کلاس مؤثرند . و کوشش در جهت حل مشکلات اين دانش آموز
۲- توجه به دانش آموز مورد نظر از جانب معلم و جلوگيری از عواقب بعدی اين اختلال رفتاری.
۳- کمک به دانش آموز مورد نظر و تلاش برای اجتماعی شدن و کشف استعداد و توانايی های بالقوه آن ها و ايجاد روحيه مشارکت و تعامل اجتماعی در آنان.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معلمان دبستان پایه سوم که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۵۹۰

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0