آموزش پژوهی معلمان پایه دوم ابتدایی کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق

آموزش پژوهی معلمان پایه دوم ابتدایی

کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معلمان پایه دوم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معلمان پایه دوم ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • دیباچه پیرامون قضیه  کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • درک مشکل پیرامون قضیه کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • بررسی بیشتر در رابطه با کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • ارائه مستندات پیرامون کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • پیش بینی نتایج در مورد کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • راهکارها پیرامون قضیه کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق
  • رفرنس و منبع مورد استفاده کاهش مشکلات املا نویسی دانش آموزانم با کاربست روشهای خلاق

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

اهميت و ضرورت حل مشكل:
ـ اگر از ابتدا ضابطه و قانوني در تعليم املاء داشته باشيم ، راحت تر هستيم. (صفاپور ، عبدالرحمان)
خوب نوشتن نوعي توانايي است كه معلمان نقش مهمي در ايجاد اين توانايي در كودكان را دارند. (زندي ، بهمن ۱۳۷۹)
لازم به ذكر است كه املاء و فارسي زيربناي ساير دروس هستند. براي مثال اگر دانش آموزي رياضي را درست نفهمد دليل آن هميشه ندانستن رياضي نيست. گاهي اوقات شاگرد موضوع را نمي تواند درست بخواند و يا نمي تواند درست بنويسد بنابراين نمره نمي آورد. و اين امر باعث شكست دانش آموز در زمينه ي تحصيلي او شده و اعتماد به نفس او را پايين مي آورد.
حال با توجّه به موارد مطرح شده در اين فعاليت علمي ، اهداف زير را دنبال مي كنم:
۱- راهبردهاي چگونگي املانويسي را با توجّه به شرايط سني و سطح توانايي دانش آموز آموزش دهم.
۲- مهارت صدا کشی را در دانش آموزان افزايش دهم.
۳- اعتماد به نفس دانش آموزان را بالا ببرم.
۴- مهارت خواندن را در دانش آموزان پيشرفت دهم.
۵- دقّت و توجّه و تمركز را در دانش آموزان تقويت كنم.
۶- علاقمندي دانش آموزان را به درس املاء افزايش دهم.
گردآوري اطلاعات براي تعيين وضعيت موجود (شواهد نوع اول):
جهت تبيين دقيق مسئله نياز به اطلاعات بيشتر و دقيق تر مي باشد كه مي بايست به طريق علمي و با رعايت ويژگيهاي جمع آوري اطلاعات اقدام نمود. بنابراين با توجه به ماهيت مسئله لازم بود از روش هاي مختلف جمع آوري اطلاعات استفاده شود كه روش هاي بكار گرفته شده در اين پژوهش عبارتنداز:
الف) مصاحبه
ب) مشاهده
ج) بررسي اسناد و مدارك
د) مطالعه ي كتابخانه اي
هـ) استفاده از نظرات همكاران
اقدامات راه حل هاي پيشنهادي:
با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهكارهاي پيشنهادي اقدامات زير را جهت رفع مشكل به انجام رساندم:
از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:
– روش چند حسی

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معلمان پایه دوم ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۷۹

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0