آموزش پژوهی معلمان پایه دوم چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

آموزش پژوهی معلمان پایه دوم

چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معلمان پایه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معلمان پایه دوم به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بهبود اختلال یادگیری دانش آموزم با کاربست شیوه های مناسب

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

گردآوري اطلاعات(شواهد ۱)
براي اين كه بتوانم درباره پرسشي كه مطرح كرده بودم اطلاعات دقيق تري به دست آورم تصميم گرفتم موضوع را با همكاراني كه صاحبنظر در اين زمينه هستند درميان بگذارم.
در يك زنگ تفريح، موضوع را با همكارانم در ميان گذاشتم. برخوردهاي آن ها متفاوت بود. تعدادي معتقد بودند كه بهتر است موضوع را با والدينش در ميان بگذاري، شايد به كمك آن ها بتوان كاري انجام داد. بعضي ديگر معتقد بودند كه بهتر است از آموزش او صرفنظر كني و او را به حال خود بگذاري تا براي سال آينده آماده بشود. عده اي ديگر معتقد بودند كه او هنوز موقعيت خود را درك نكرده و بهتر است صبر داشته باشي تا مدتي بگذرد و او موقعيت خود را بشناسد. سپس آموزش او را شروع كني.
موضوع را با مدير مدرسه در ميان گذاشتم. او نيز معتقد بود كه اين دانش آموزان اگر دو سال در کلاس دوم بمانند پايه آن ها قوي مي شود و براي سال آينده آماده تر هستند. پس بهتر است كه خودت را خسته نكني.
با آمدن معلم راهنما به مدرسه موضوع را با او مطرح كردم او چند سؤال بسيار ساده از مریم پرسيد و مریم هم كم و بيش به آن ها جواب داد. معلم راهنما معتقد بود كه مریم
مي تواند ياد بگيرد ولي بايد مرتب او را تشويق كني. زيرا تشويق، انگيزه او را براي يادگيري افزايش مي دهد. البته تشويق نبايد بيش از حد باشد. اين روش را ادامه بدهيد اگر نتيجه نداد لزومي به خسته كردن خود نداريد و بگذاريد تا براي سال آينده آماده شود.
با مریم هم صحبت كردم. او مي گفت كه مدرسه آمدن را دوست دارد و مي خواهد خواندن و نوشتن را ياد بگيرد. تصميم گرفتم كه او را به يك كلينيك مشاوره معرفي كنم. براي اين منظور با والدين او تماس گرفتم. اما آن ها در دسترس نبودند و مریم با پدربزرگ و مادربزرگش زندگي مي كرد. آن ها رفتن به كلينيك را مشروط به اجازه پدر او مي دانستند.
دو ماه از سال تحصيلي مي گذشت و مریم درست مثل روزهاي اول مدرسه بود. بنابراين تصميم گرفتم كه خودم وارد عمل شوم. شروع به مطالعه و تحقيق كردم و عواملي را كه باعث بروز اختلالات رفتاري و يادگيري مریم مي شود را بررسي كنم. به همين منظور با افراد متخصص و اساتيد دانشگاه ملاقات كردم، كتاب هاي تخصصي در زمينه روانشناسي كودك و اختلالات يادگيري مطالعه نمودم، نشريه هاي گوناگون از جمله فصلنامه تعليم و تربيت، فصلنامه پژوهشكده كودكان استثنايي، فصلنامه روانشناسي، رشد معلم، رشد تكنولوژي آموزشي، …… را بررسي كردم. چكيده تحقيقات و پايان نامه ها را مطالعه نمودم. از طريق اينترنت در سايت هاي مختلف آموزشي و تربيتي و روانشناسي جستجو كردم. ابتدا بهتر است با خلاصه اي از يافته هاي به دست آمده آشنا شويم.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معلمان پایه دوم که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۸۷

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09187518105

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0