آموزش پژوهی معلم سوم دبستان چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
آموزش پژوهی معلم سوم دبستان
چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه
سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معلم سوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.
پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.
سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معلم سوم دبستان به قرار زیر است :
- عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- دیباچه پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- ارائه مستندات پیرامون چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
- رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم
آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :
- معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
- توصیف
استنباط - بازنگری
- بررسی مشکلات موجود
- قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
- تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
- راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
- ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
- تدوین طرح اجرایی
- هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
- نیازهای مخاطبان طرح
- منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
- گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
- معیارهای موفقیت برنامه
- گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
- زمان و مکان اجرای طرح
- گزارش روایی از اجرای طرح
- توصیف
- استنباط
- بازنگری
- قضاوت
- بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
- خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
- منابع و ماخذ
آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.
روشهایی برای پیشگیری از بروز شپش سر در کودکان
۱٫در صورت بروز خارش در سطح سر، سریعا به پزشک مراجعه کنید.
۲٫معمولا خارش از پشت سر و اطراف گوشها شروع میشود.
۳٫رعایت بهداشت کامل فردی، خانوادگی و اجتماعی
۴٫شپش به قسمتی از موی سر می چسبد که دور از چشمان قرار میگیرد، لذا بازدید موی سر کودکان را در دستور کار قرار دهید.
۵٫یکی از راههای از بین بردن شپش موی سر، استفاده از شامپوهایی است که پزشکان تجویز میکنند.
۶٫از بالش، ملحفه و شانه افراد مبتلا به شپش استفاده نشود.
۷٫استحمام هر روز نیز به پیشگیری از شپش کمک میکند.
دانشآموزان در مدارس نباید در فصل سرد سال کاپشنها و لباسهای گرم خود را روی یکدیگر آویزان کنند و یا اینکه در زنگ ورزش تمام لباسهای خود را روی یکدیگر تلمبار کنند، زیرا این کار باعث ازدیاد و انتقال شپش به افراد سالم میشود.
اهميت بهداشت مدارس
مدرسه به عنوان يك ساختار اجتماعي، براي آموزش، محيطي را فراهم مينمايد كه كودك در آن سال هاي حساس زندگي خود را سپري ميكند. هنگامي كه كودك، دبستان را آغاز ميكند شش سال از عمرش گذشته است و از محيط خانه به واحد اجتماعي مدرسه وارد و با محيط و با خطرات تهديد كننده سلامتي، تماس بيشتري پيدا ميكند. كودك در مدرسه، فردي از افراد جامعه كوچك مدرسه است، به علاوه عضوي از اعضاء يك خانواده نيز ميباشد كه مجموع آن ها جامعه واجتماع را تشكيل ميدهد لذا با ارائه خدمات در مدارس خدمات بهداشتي به جامعه نيز گسترش مييابد. بهداشت مدارس در سياست بهداشتي و راهبرد كلي سرمايه گذاري هاي بهداشتي درماني كشور و مجموعه برنامه هاي توسعه و رفاه اجتماعي جايگاه و اهميت ويژه دارد زيرا:
مدرسه بعد از خانواده مهمترين نقش را در سلامت كودك دارد. دانش آموز در مدرسه علاوه بر يادگيري مهارت خواندن و نوشتن، اطلاعات، نگرش ها و رفتارهاي جديد را ميآموزد.
بيش از ۱۸ ميليون دانش آموز در ۹۷۰۰ آموزشگاه سراسر كشور در كنار۹۰۰۰۰۰ معلم به تحصيل اشتغال دارند، به علاوه نزديك به دو سوم از مدارس به ويژه مدارس ابتدايي در نقاط روستايي كشور استقرار دارند. كثرت جمعيت دانش آموزان و وضعيت پراكندگي و استقرار مدارس بيانگر اهميت بهداشت مدارس ميباشد.
شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معلم سوم دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.
در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .
با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:
۵۶۹
توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004