آموزش پژوهی معلم عربی چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی

آموزش پژوهی معلم عربی

چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معلم عربی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معلم عربی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان آموزشگاه به درس عربی

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

بیان مساله:
در پي استقبال عظيم مردم ايران از دين اسلام و با از بين رفتن حكومت ساساني خورشيد تابان شريعت مقدس اسلامي بر فراز كشور پهناور ما نورافشاني نموده و دولتهاي متعدد اسلامي يكي پس از ديگري بر اين سرزمين حكومت كردند و بعضاً با حمايت اين حكومتها علماء و دانشمندان بزرگي درخشيده و آثار و كتابهاي زيادي را به عربي و فارسي به يادگار نهادند و با ورود واژگان عربي و خاصه واژگان قرآني در نظم و نثر فارسي تحول شگرفي را در عربی ما به وجود آوردند براي آكاهي بيشتر از ورود كلمات و تأثير واژه‌هاي عربي در متون زبان فارسي مي توانيد به كتاب «عربي در فارسي» نوشته دكتر فرشيدورد استاد اسبق دانشگاه تهران مراجعه فرماييد.
زبان عربي زبان دين و آيين و فرهنگ و تمدن اسلامي است و اين زبان يكي از عوامل وحدت در بين جوامع و ملل مختلف دنيا با بيش از يك ميليارد مسلمان گشته است. آموزش زبان عربي به منظور درك مفاهيم ديني و قرآني است همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند: «زبان عربي كليد معارف اسلامي است» لذا:
۱- نيازهاي ديني درك و فهم قرآن و نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه، احاديث نبوي و احاديث امامان معصوم و كتب فقهي و كتب تفسير قرآن از ضرورتهاي آموزش زبان عربي است.
۲- ارتباطات سياسي و تاريخي و اقتصادي و اجتماعي و ادبي… بسيار نزديك ميان ايرانيان و اعراب از گذشته تاكنون به علت هم‌جواري و دين مشترك از ديگر عوامل در بيان ضرورت آموزش عربي است.
۳- كثرت سفرهاي زيارتي و سياحتي به سوريه و عراق و لبنان و عربستان و فلسطين و…
۴- نياز دانشجويان رشته حقوق و الهيات و عربی به آشنايي با اين زبان
۵- «مهمتر از همه اين است كه كسي نمي‌تواند زبان فارسي را بطور صحيح بياموزد مگر اينكه به زبان عربي آشنايي كامل داشته باشد چون بيش از يك سوم بسياري از جملات فارسي را لغات و مشتقات و مصطلحات مختلف عربي تشكيل مي‌دهد.» (دكتر نجفي ۱۳۴۹ ص ۵)
نظير: «منت خداي را عزوجل كه طاعتش موجب قربتست و بشكر اندرش مزيد نعمت هر نفسي كه فرو مي‌رود ممد حياتست و چون برميآيد مفرح ذات پس در هر نفسي دو نعمت موجودست و بر هر نعمتي شكري واجب» (مقدمه گلستان سعدي شيرازي)

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معلم عربی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۱۴۲

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0