آموزش پژوهی معلم پایه پنجم دبستان چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي

آموزش پژوهی معلم پایه پنجم دبستان

چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معلم پایه پنجم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معلم پایه پنجم دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بر طرف نمودن اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

روش گردآوري اطلاعات و تجزيه تحليل داده ها
براي شناخت هرچه بيشتر مشكل شهاب مي بايست اطلاعات لازم و دقيق جمع آوري مي شد.لذا با استفاده از روشها ي گوناگون من جمله؛مشاهده رفتار و وضعيّت زندگي خانوادگي ،مصاحبه با خود دانش آموز، مادرش و اوليا ي مدرسه ، ليست نمرات و پرسشنامه،اطلاعات لازم جمع آوري شد.البته چون امكان مشاهده طولاني و غير مستقيم براي اينجانب فراهم نبود و از طريق مشاهده مستقيم هم اطلاعات چندان زيادي حاصل نشد لذا ترجيح دادم از طريق ساير روشهاي ممكن من جمله؛مصاحبه با مادرش و رفتن به منزل، مصاحبه با آموزگار، مدير ومعاونان دبستان ، پرسشنامه كتبي و فرم اطلاعاتي نمرات،استفاده نمايم.
شواهد يك
۱-مصاحبه :
الف)مصاحبه بامادر شهاب
-سلا م،ببخشيد وقت شما را گرفتم و شما را به زحمت انداختم تا به مدرسه بياييد.مي دانم وقت نداري؛اما وضعيت تحصيلي شهاب مطلوب نيست و مي بايست براي حل مشكل او حتما با شما صحبت مي كردم.
-خواهش مي كنم ، دست شما درد نكند .وظيفه مان است كه به مدرسه بيام ولي به خدا گرفتارم .پدرش كه ديوانه است و بيكار و من مجبورم براي امرار معاش خود و فرزندام در خانه هاي مردم كار كنم .البته تحت پوشش بهزيستي نيز هستيم ولي مستمري آنها خيلي ناچيز است و كفاف زندگي پنج سر عايله را نمي دهد.
-رفتار شهاب در خانه چه طور است ؟چرا او عصبي است و بچه را اذيت مي كند؟
-آقا ،شهاب از دست پدر ش روزگار ندارد.هر چند وقت او را به باد كتك مي گيرد.همين چند مدت پيش او بلند كرد و محكم به زمين كوبيد .
-چرا
-او در جبهه موجي شده بود.يك مقدار بهتر شده بود كه با ماشين تصادف كرد و بعد از آن ديگر كلا قاطي كرد و به عنوان بيمار روان تحت پوشش بهزيستي مي باشد.يك مدت هم در مراكز بهزيستي بستري بود .ولي آنجا دوست ندارد و نمي رود.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معلم پایه پنجم دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۴۷۵

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09187518105

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0