آموزش پژوهی معلم کلاس سوم دبستان چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص)

آموزش پژوهی معلم کلاس سوم دبستان

چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معلم کلاس سوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معلم کلاس سوم دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی نهادینه سازی سیره اخلاقی پیامبر(ص) به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

انتخاب راه جدید به طور موقت:
بدیهی است که شکوفایی یک رویکرد جدید در مدرسه، مستلزم اندکی تمرین و بردباری است. اما از آنجایی که راهبردهای آموزشی اثر بخش بریافته های علمی و تجربه های عملی و مکتب رفتارگرایی و شناختی متکی هستند، می توان از آن به عنوان رویکردی مناسب و اطمینان بخش در آموزش مفاهیم استفاده کرد. چه بسا، بسیاری از ما در مدرسه همیشه به دنبال راهی نو برای تغییر روش های خود هستیم. اما آیا هیچ وقت سعی کرده ایم این تغییر را در خودمان ایجاد کنیم و آن را در جهت بهبود وضعیت مدرسه استفاده کنیم؟ بعد از اینکه دلایل به وجود آورنده را تجزیه و تحلیل کردم، سعی کردم تا تعدادی از راه حل های مورد نظرم را در کلاس درس اجرا کنم. البته همان طور که قبلاً اشاره کردم. بعضی از دلایل ذکر شده عادات اشتباهی بود که از دوران کودکی و از بطن خانواده به ایشان انتقال یافته بود. و من به سختی می توانستم آنها را تغییر دهم چرا که تفاوت های خانوادگی اثرهای پایدارتر و عمیق تری را بر رشد کودک و نوجوان می گذارد. تحقیق ها نشان می دهند، بسیاری از اختلال های رفتاری ، صرف نظر از وراثت، نتیجه نبود محبت و ارتباط صمیمی بین اعضای خانواده است. از سوی دیگر، شرایط خاص هر خانواده از جمله فشارهای ناشی از بیکاری، فقر، ضعف فرهنگی و مشکلات خانوادگی به طور مستقیم بر شکل گیری شخصیت دانش آموزان و دانش آموزان تاثیر می گذارد. البته من می توانستم مثل یک دوست خوب این تغییرات را در جهت درست سوق دهم تا از ایجاد مشکلات بیشترجلوگیری کنم. سعی کردم راه حل های خود را بیشتر حول محیط آموزشگاه و کلاس درس و تکیه بر آموزه های دینی و مذهبی قرار دهم تا نتایج بهتری را به دست آورده و کمتر به خطا بروم. البته در انتخاب راه حل باید از مدیر آموزشگاه و دیگر همکاران نیز کمک می گرفتم تا من را در اجرای صحیح راه حلها یاری دهند. مدیرآموزشگاه در مورد تشویقها و تنبیهات به موقع و به جا و همچنین کمک به برگزاری جلسات مکرر با والدین دانش آموزان در مورد رفع مسائلی که مربوط به محیط خانوادگی دانش آموزان بود به من قول مساعدت و همکاری دادند. حالا من می توانستم با صبر و حوصله بیشتر به انتخاب راه حل برای بقیه مشکلات بپردازم. راه حل های پیشنهادی خود را با دیگر همکاران در مدرسه وسرگروهای دروس در گروه های آموزشی منطقه در میان گذاشتم و در مورد آن با ایشان نظرخواهی کردم و خوشبختانه همگی نظر مساعد خود را اعلام کردند.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معلم کلاس سوم دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۵۶۷

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0