آموزش پژوهی هنرآموز معماری افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان

آموزش پژوهی هنرآموز معماری

افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی هنرآموز معماری را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی هنرآموز معماری به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • دیباچه پیرامون قضیه  افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • درک مشکل پیرامون قضیه افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • بررسی بیشتر در رابطه با افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • ارائه مستندات پیرامون افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • پیش بینی نتایج در مورد افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • راهکارها پیرامون قضیه افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه
با توجه به نیاز بشر به سرپناه و تأمین آسایش و آرامش روحی، معماری از اهمیت خاصی برخوردار است. یکی از رشته‌های پر طرفدار شاخه کاردانش، رشته نقشه کشی معماری است و موفق بودن در این رشته به عواملی مانند: داشتن علاقه کافی به آن، داشتن قدرت تجسم بالا، داشتن زمینه ریاضی، داشتن سلیقه و آگاهی در زمینه طراحی. پس کسی که موارد ذکر شده را داشته باشد قطعاً می‌تواند از نظر شغلی موفق باشد، حتی اگر تصمیم به ادامه تحصیل در دانشگاه را نداشته باشد می‌تواند پس از گرفتن دیپلم در این شاخه سریعاً وارد بازار کار شود. همچنین اگر کسی توان ادامه تحصیل را در خود ببیند و برای آن تلاش کند مطمئناً به اهداف بالایی دست پیدا می‌کند و می‌تواند موفق باشد.
یکی از رشته‌های فنی هنرستان کاردانش، رشته نقشه کشی معماری است که در دو سال پس از طی سال اول دبیرستان و انتخاب رشته به هنرجو ارائه می‌گردد. این رشته در سال دوم درس مهارتی نقشه‌کشی عمومی ساختمان و در سال سوم مهارت نقشه‌کشی معماری و سازه را شامل می‌گردد. علاوه بر این دروس تخصصی، دروس عمومی نیز مانند سایر رشته‌ها در دو سال به هنرجو ارائه می‌گردد و در مجموع پس از گذراندن ۹۶ واحد درسی، مدرک دیپلم به هنرجو ارائه می‌شود. دروس مهارتی نقشه‌کشی عمومی مباحث ترسیم خطوط، ترسیمات هندسی، تصاویر سه نما، نقشه‌های ساختمانی و نقشه‌های اجرایی ساختمان را شامل بوده و هنرجو پس از طی این مهارت می‌تواند مجموعه نقشه‌های یک ساختمان مسکونی را ترسیم و ارائه دهد. درس مهارتی نقشه‌کشی معماری مباحث ویژه طراحی معماری ساختمان‌های مسکونی – اداری و تجاری و نیز مباحث تأسیسات ساختمانی و دتایل های اجرایی ساختمان و درس مهرتی نقشه‌کشی سازه به طور ویژه مختص نقشه‌های اجرایی و سازه (اسکلت فلزی و بتنی) مربوط به ساختمان است نخستین نکته ای که هنرآموزان باید بدانند این است که انگیزش انسانی یک موضوع بسیار پیچیده است صدها روان شناس زندگی خود را صرف کرده اند تاعلت نحوه رفتار انسان راکشف کنند کوشش های آنان به موفقیت های زیادی منجرشده است امروزه مانسبت به چند دهه ی قبل اطلاعات زیادی درباره ی این موضوع داریم اما این موفقیت ها بدین معنا نیست که درک و فهم ماکامل شده است و اکنون می توانیم به این دانش جدید تمام اشکال رفتارها و نگرش های ضد باروری در مدارس کلاسها رامتوقف کنیم اگرموضوع انگیزش انسان اینقدرساده بود هنرآموزان به حل بسیاری از مشکلاتی که با اندک انگیزش دانش آموزان قابل رفع بود فایق می آمدند بنا براین هنرآموزانی که برای افزایش انگیزش تحصیلی دانش اموزان فعالیت می کنند باید بینش و اهدافی متعادل داشته باشئد هنرآموزان باید علاوه برداشتن اهدافی متعادل برای افزایش انگیزش تحصلی دانش آموزان باید آگاه باشند که مجموعه ی یکسانی از شیوه های علمی که در تمام موفقیت موثر باشند وجود ندارد. از آنجایی که تدارک محیط های مناسب برای دانش آموزان باعث افزایش انگیزش یادگیری آنان می شود از این رو هنرآموزان باید زمان زیادی را جهت آموختن شیوه های آماده سازی محیط مناسب برای دانش آموزان صرف کنند،زیرا این عمل بسیار پیچیده است هنرآموزانی که با تغییر پی در پی روش های تربیتی خود سعی در ایجاد تقویت و پیشبرد انگیزش تحصیلی هستند توصیه می شود که این عمل را بتدریج انجام دهند زیرا ایجاد تغییرات پی درپی حالتی از شوک در افراد ایجاد می کند

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی هنرآموز معماری که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۳

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0