آموزش پژوهی پایه سوم چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق

آموزش پژوهی پایه سوم

چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی پایه سوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی پایه سوم به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان ضعیفم به درس خواندن با تشویق

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

حواس پرتی بیرونی آسانتر از حواس پرتی درونی برطرف می شود.
باید هر یک از این عوامل را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم تا تشخیص دهیم هر کدام چگونه باعث حواس پرتی و عدم تمرکز می شود ،بعد از اینکه شناخت کافی صورت گرفت و عامل یا عوامل به وجودآورنده عدم تمرکز در دانش آموزان مشخص شد، بتوانیم راهکارهای مناسب ارائه دهیم.
محیط : گرمی و سردی هوای کلاس ، صداهای ناهنجار نور شدید و ضعیف
خانواده : اغتشاشات فکری(مشکلات ارتباطی،اقتصادی،اجتماعی،اعتیاد) ، کمبود محبت و نشاط ، احساس ناامنی ، مقایسه دانش آموز و نوجوان با همسالان
روشها های تدریس : عدم استفاده از روشهای فعال ، عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی
کتاب : عدم احساس نیاز به مطالب کتاب
معلم : توقعات بیش از ظر فیت دانش آموز ، مقایسه دانش آموز با دیگران ، بازگو کردن مطالب تکراری
دانش آموز : درد و رنج،بیماریها ، گرسنگی و تشنگی ، غم و غصه ، ترس ، خشم و شادی ، اضطراب و نگرانی، فشارهای روانی ، بی علاقگی ، عدم آگاهی و آشنایی با روشهای صحیح مطالعه
یافته های تحقیق
دقت به معنی توجه غیرارادی از طریق حواس پنجگانه است. افرادی که دقت بالایی دارند معمولا حافظه بهتری هم دارند . دقت یک مهارت است و می توان مانند هر مهارت دیگری آن را تقویت کرد.
تمرکز یعنی حفظ و نگهداری.لذا بدون داشتن دقت و تمرکز حواس، یادگیری صورت نمی گیرد. تمرکز نسبی است یعنی تقریبا همه افراد تا حدودی از آن بهره مند هستند.وکسی نمی تواند ادعا کند کاملا بی دقت است ویا همیشه تمرکز حواس دارد.فراموش نکنیم که تمركز كارایی حافظه را افزایش می دهد.
تمركز باعث می شود بر افكار مزاحم مسلط شویم .تمركز حواس باعث تقویت اراده هم می شود ، تمركز و اراده رابطه ای مستقیم با یكدیگر دارند . افراد دقیق اراده خوبی هم دارند

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی پایه سوم که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۰۶

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0