ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب ها

ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی

ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی : در رابطه با پژوهش روایتی ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی

در مورد ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت ایده و خلاقیت خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • دیباچه پیرامون قضیه  مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • درک مشکل پیرامون قضیه مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • بررسی بیشتر در رابطه با مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • ارائه مستندات پیرامون مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • پیش بینی نتایج در مورد مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • راهکارها پیرامون قضیه مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی
  • رفرنس و منبع مورد استفاده مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی

چکیده:

دانش آموزان در ایران نقش به سزایی دارند و از قبل نیز داشتند چرا که از این  افراد به عنوان سرمايه كشور یاد می شود. و این نیز امری مسلّم است که یک دانش آموز می تواند در افکار جامعه و اهداف آن تأثیر گذار مثبت یا منفی باشد. تأثیر گذار مثبت این است که وی بدون این که تحت تأثیر عوامل داخلی یا خارجی باشد، با افکار مثبت خود در جهت بهبود اوضاع مملکت از لحاظ های  مختلف مثل سیاسی – اجتماعی – اقتصادی- فرهنگی و… گام بردارد و نتایج خوبی نیز بگیرد. ولی تأثیر گذار منفی آن است که وی تحت تأثیر عوامل یا احزاب  داخلی و خارجی باشد و از افکار منفی و مخرب خویش در جهت سوء استفاده از فرصت  به نفع خویش یا آن  حزب و گروه قدم بردارد .  دانش آموزان یک کشور، به دیگران اثبات کرده اند که هوش و توانایی فکری و استدلالی زیادی دارند . پس می توان گفت اکثر اهداف و افکار مثبت آنها می تواند در جهت  اهداف و افکار مثبت مملکت مفید باشد. و به آن کشور در جهت رسیدن به اهدافش کمک کند . مردم نیز با قبول این امر به آن ها اعتماد می کنند و از افکار و اهداف آن ها پیروی کامل و لازم  را به عمل می آورند. از آن جایی که درجنگ نرم یک فرهنگ می خواهد به زور بر دیگری غالب شود. افکار آن را به سوی خود برای استفاده و منفعت خود سوق دهد. دانش آموزان  خیلی بهتر می توانند با آن مقابله نمایند.

نوجوانی دوران پر تلاطم زندگي است؛ زيرا نوجواني بهترين دوران زندگي انسان و بهار زندگاني آدمي است. اين دوره، سرشار از شور و شوق، توانايي جسمي و اوافي و فعاليّت و نوآوري است. دور نماي زندگي آينده انسان را مي‏توان بر اساس عملكرد او در دوره نوجواني پيش‏بيني كرد. در روايت‏هاي امامان معصوم(ع) و در گفتار بزرگان انديشه، اين دوره از حيات انسان بسيار مورد توجّه و سفارش و تأكيد قرار گرفته است. اگر نوجوانان و جوانان كشوري در مسير سازندگي و آباداني آن جامعه گام بردارند، و استعدادهاي بالقوه خود را به فعاليّت برسانند و از تهاجم دشمنان در امان باشند، آن كشور به سمت پيشرفت و بالندگي خواهد رفت و افق‏هاي رشد و كمالي را در پيش خواهد گرفت. آسیب های اجتماعی به مفهوم رفتا ری است که به طریقی با ا نتظا رهای مشترک اعضای یک جا معه سا زگا ری ندا رد وبیشتر افرا د آن را ناپسند ونادرست می دانند در واقع هر جامعه از اعضای خود انتظا ر دا رد از ارزشها وهنجا رها تبعیت کنند ا ما هموا ره عده ای پیدا می شوند که پا ره ای ا ز این ا رزشها وهنجا رها را رعایت نمی کنند ،جا معه افرادی که هماهنگ و همساز با ا رزشها وهنجا رها باشند سا زگار یا همنوا واشخاصی را که بر خلاف آنها رفتا ر می کنند نا سا زگار یا نا همنوا می خواند ا ز میان افراد نابهنجار کسی که رفتار نابهنجا رش زودگذر نباشد ودیر گاهی دوام آورد،کجرو یا منحرف نامیده می شود ورفتار او را انحراف اجتماعی یا آسیب اجتماعی می خوانند. جا معه شناسی و جرم شناسی متوجه آن دسته از نقض هنجا رهاست که توسط عده ی زیادی از مردم گناه تلقی می گردد از این رو انحراف یا آسیب اجتماعی به رفتا رهایی اتلاق می گردد که هنجا رهای اجتماعی را نقض کرده و در نتیجه از نظر تعداد بسیا ری از مردم قابل نکوهش است.

شما عزیزان می توانید ایده و خلاقیت معلم مطالعات اجتماعی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0