تحقیق معاون پرورشی مدارس کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

تحقیق معاون پرورشی مدارس

کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت تحقیق معاون پرورشی مدارس را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در تحقی

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

ق معاون پرورشی مدارس به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • دیباچه پیرامون قضیه  کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • درک مشکل پیرامون قضیه کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • بررسی بیشتر در رابطه با کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • ارائه مستندات پیرامون کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • پیش بینی نتایج در مورد کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • راهکارها پیرامون قضیه کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس
  • رفرنس و منبع مورد استفاده کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه
دلایل بروز لکنت زبان در کودکان و نوجوانان ، تا کنون بطور دقیقی روشن نشده‌است. اما آنچه تا حدودی مشخص است، آن است که لکنت نمی‌تواند علت واحدی داشته باشد. بلکه همواره معلول علت بدنی، عاطفی، ژنتیکی ، اجتماعی و یا ترکیب این عوامل است. بسیاری از افرادی که لکنت زبان دارند دچار بعضی از ناراحتیهای عصبی و ناسازگاری‌های اجتماعی هستند. اما تشخیص اینکه آیا اینگونه ناراحتیهای روانی علت لکنت زبان است و یا لکنت خود حاصل حالات و فشارهای ناشی از اختلالات روانی است، بسیار مشکل است. در بعضی از مواقع لکنت زبان ممکن است حاصل نارساییها و اختلالات دستگاه عصبی باشد و یا در مواردی نیز لکنت زبان از زمان کودکی در اثر بعضی ناهنجاریهای خفیف فیزیولوژیکی پدید می‌آید.
روشهای اصلاح و درمان لکنت زبان امروزه از روشهای مختلفی برای اصلاح، درمان و بازپروری اختلالات گویایی و لکنت زبان استفاده می‌نمایند. از جمله این روشها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
روشهای زبانی یا تلفظی برای انجام این عمل بهترین هماهنگی‌ها بین حنجره ، گونه‌ها، زبان و لب‌ها لازم است؛ اما همین که در این هماهنگی خللی ایجاد شود،احتمالا به لکنت می انجامد. کندی زبان بر اثر اختلال‌های بدنی یا برآشفتگی‌های عاطفی، در انسان رشد می‌یابد. گویا بتوان در پاره‌ای موارد، کند زبانی را از راه آموزش برطرف کرد؛ یعنی به شخص مبتلا آموخت که چگونه آهسته آهسته چیزی را بخواند؛ آهسته آهسته و با توجه خاص به حرف زدن خود، سخن بگوید و هر هجایی را با کمال دقت ادا کند.

شما عزیزان می توانید تحقیق معاون پرورشی مدارس که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۳۳۴

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0