تدوین آموزش پژوهی آموزگاران چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق

تدوین آموزش پژوهی آموزگاران

چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین آموزش پژوهی آموزگاران را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در تدوین آموزش پژوهی آموزگاران به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزم به کمک روش های خلاق

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

ادبیات و پیشینه تحقیق
با توجه به اینکه کاملا مشخص شد مشکل اصلی امیر محمد حواس پرتی و عدم تمرکز در کلاس درس هست،اطلاعات خود را در زمینه عوامل به وجود آورنده عدم تمرکز افزایش دادم تا بتوانم مشکل امیر محمد را زودتر برطرف کنم.در این زمینه آموزش پژوهی هایی که با این موضوع بود بررسی کردم.
یکی از این تحقیق ها با عنوان چگونه توانستم تمرکز دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدرسه فرزانگان را در کلاس بالا ببرم. که آنها راه حل هایی را که برای حل این مشکل ارائه داده بودند عبارت بود از:توجه به تفاوتهای فردی، تشویق لفظی، مسئولیت دادن به شاگردان درونگرا،توجه به تغذیه دانش آموزان،استفاده از وسایل کمک آموزشی استفاده از نمایش و بازی استفاده از شعر و نقاشی،کنترل شلوغی کلاس ،ایجاد شرایط محیطی خوشایند،تغییر روش تدریس،توجه به وضعیت جسمانی دانش آموزان،عدم استفاده از وسایل فانتزی
تحقیق های موردی نیز در مورد عدم تمرکز دانش آموز بود ولی چون در مورد دانش آموزان خاص مثل بیش فعالی و… بود که چون شرایط دانش آموز متفاوت بود راهکارهای آنها نیز متناسب با آن دانش آموز بود.
اما در مورد دو تحقیق فوق که ارائه شد چون در مورد کل کلاس بود ضمن استفاده از تحقیقات همکاران راهکارها کمی متفاوت خواهد بود.چون ابتدا باید عواملی که باعث عدم تمرکز در امیر محمد شده است خوب شناسایی شود سپس با توجه به علت به وجودآورنده راهکارهای لازم ارائه شود.
هدف پژوهش:شناخت عوامل به وجودآورنده عدم تمرکز-راههای افزایش دقت و تمرکز حواس
تعریف و تبیین واژه های کلیدی:
دقت:در لغت به معنای باریک شدن، خرد شدن،نرمی ، باریک بینی
دقت:در اصطلاح به معنای توجه غیر ارادی از طریق حواس پنجگانه،تمرکز کافی بر کاری جهت جایدهی آن در مغز
انواع دقت:بینایی(۷۵درصد)،شنوایی(۱۳درصد)،بویایی(۶درصد)،چشایی(۳درصد)،لامسه(۳درصد)
افرادی که دقت بالایی دارند معمولا حافظه بهتری دارند.
تمرکز:در لغت به معنای تراکم،فشردگی مجموعه، چکیده
تمرکز:در اصطلاح یعنی حفظ و نگهداری

شما عزیزان می توانید تدوین آموزش پژوهی آموزگاران که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۷۰۲

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0