تدوین آموزش پژوهی معلمان ابتدایی چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش

تدوین آموزش پژوهی معلمان ابتدایی

چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین آموزش پژوهی معلمان ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در تدوین آموزش پژوهی معلمان ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی علاقه مند نمودن فرزند طلاق به آموزش

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

علّت اصلي مشكل او را در نظام خانوادگي از هم پاشيده و دو گانگي فرهنگي و اخلاقي و عاطفي او دانستم و در پي يافتن چاره بر آمدم .
گردآوري اطلاعات ( شواهد ۱ )
مسأله را دريكي از جلسات مدرسه مطرح كرده و از مدير ، معاون و همكاران نظرخواهي كردم . در جلسه ای که در خصوص شناسایی دانش آموزان در معرض افت تحصیلی و تلاش در جهت رفع مشکل آنها در مدرسه قرآنی مائده برگزار گردید ضمن صحبت با همکاران در این زمینه و تلاش برای رفع آنها اختلافات خانوادگی و جدایی پدر و مادر مریم را در جلسه عنوان نمودم و بیان کردم که دارای اختلافات خانوادگی شدیدی است که باعث پرخاشگر شدن و زورگو شدن این دانش آموز نسبت به همسالانش شده است.مصاحبه اي با پدر درباره ي وضعيت او در محيط خانه كردم . با چند تن از هم كلاسي هاي او مصاحبه انجام داده و با توجه به شكايات اوليا و دانش آموزان او را خواسته و در حياط مدرسه كليه مشكلات را با او در ميان گذاشته ام .با اين اوصاف و مطالعه پرونده ي تحصيلي و تربيت او واسناد و مدارك موجود در مدرسه دلايل اين مشكل را چنين يافتم :
طلاق پدر و مادر.
وجود الگوهاي نامناسب در بيرون از مدرسه همانند برخي از دوستان و خانواده
محبّت بي رويه و نامناسب توسط پدر و خانواده ي پدري و بدگويي پشت سر مادر
درخواست ها و انتظارات دو گانه از او به علّت دوگانگي فرهنگ هاي دو خانواده
عدم تشويق و تنبيه مناسب و به جا ، هنگام بروز رفتارهاي ناهنجار
آزادي بيش از حد او در خانه و همچنين در مدرسه و خانه ي پدری او
علاقه شديد وي به خودنمايي و ابراز وجود
ناديده گرفتن مقررات مدرسه و حقوق ديگران
گرد آوري راه حل ها :
براي نفوذ در دل و جان هر فرد نياز است كه ارتباط نزديك و صميميانه اي با او برقرار گردد . در همين راستا بهتر ديدم كه ابتدا :
ارتباط صميمي با اين دانش آموز داشته و خوب به حرف هايش گوش كنم .
محبّت نمودن به او در حد متعادل
احترام و شخصيت دادن به او
تقويت روحيه ي اعتماد در او
مسئوليت دادن به او در خانه و مدرسه
درك بهتر و بيشتر او از جانب خانواده و خودم شاگردان ديگرم
تشويق او در حد معمول به صورت زباني و انفرادي و گروهي و جنسي
تقويت روحيه ي ايثار و فداكاري در جهت حفظ حقوق اساسي ديگران
ارا ئه الگو هاي مناسب رفتاري با استدلا ل هاي درست و منطقي.

شما عزیزان می توانید تدوین آموزش پژوهی معلمان ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۵۹۸

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09187518105

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0