دانلود ایده و خلاقیت دبیر تاریخ چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

دانلود ایده و خلاقیت دبیر تاریخ چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت ایده و خلاقیت خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود ایده و خلاقیت دبیر تاریخ را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در دانلود ایده و خلاقیت دبیر تاریخ به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانش‌آموزانم

چکیده:

از زماني كه به تدريس درس تاريخ‌ پرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخي از دانش‌آموزان به كلاس شده‌ام؛ كه از درس، كتاب و معلم گريزان و بيشتر سعي دارند كه خودشان بصورت مستقل و بدون اتكا به معلم درس را فرا بگيرند. اين وضعيت چندان براي من و كلاس خوش آيند نبود بنابراين تصميم گرفتم تا آنجا كه مي‌توانم وضعيت نامطلوب را دچار تغيير و تحول نموده و كلاسم را از هر لحاظ داراي شور و نشاط كافي نمايم.

نتيجه‌اي كه در نهايت پس از به كار بردن راه حل‌هاي مختلف براي اينجانب عايد شده، شور و نشاط و علاقه به درس، همراه با فعاليت دانش‌آموزان در كلاس بوده است. كه اين مسئله برايم ارزش زيادي داشته است.

تاريخ هر ملتي، نمادي از هويت آنان است كه در شكل‌گيري شخصيت و هويت جوانانش، نقش اساسي خواهد داشت. تاريخ يكي از مهمترين و بهترين مآخذ تعليم و تربيت براي انسانهاست و همانطور كه گفته شده «هيچ قسمتي از فرهنگ يك جامعه به اندازه‌ي تاريخ در هويت بخشي موثر نيست».۱

اين مسئله تنها با آموزش درست تاريخ ميسر مي‌شود. و در اين راه بايد دانش‌آموزان را به گونه‌اي جذب درس تاريخ و فلسفه‌ي حاكم بر آن كرد كه بعد از پايان درس، آنان خود به دنبال چرايي مسائل بروند و به غور و تحقيق در امور بپردازند.

در ارائه‌ي درس تاريخ، چه به صورت سنتي و يا شكل نوين آن، بايد روحيه‌ي كنجكاوي، حقيقت‌جويي و دنبال كردن دلايل، علت‌ها و نتايج تاريخي و نقش آنها را در زندگي حال و آينده‌ي دانش‌آموزان ايجاد كنيم؛ و كاربرد تاريخ براي حال و آينده را واقعاً در روح و جان آنها و كسانيكه تاريخ را تنها حديث گذشتگان (مردگان) مي‌پندارند، به صورت علمي و كاربردي تقويت كنيم.

شما عزیزان می توانید دانلود ایده و خلاقیت دبیر تاریخ که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0