دانلود ایده و خلاقیت معلمان دبستان چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

دانلود ایده و خلاقیت معلمان دبستان چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت ایده و خلاقیت خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود ایده و خلاقیت معلمان دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در دانلود ایده و خلاقیت معلمان دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف درآزمون مداد کاغذی

چکیده:

آزمون مداد – كاغذي به انواع آزمون‌هايي با پاسخ‌هاي چند گزينه‌اي؛ كامل كردني؛ جور كردني؛ صحيح – غلط؛ كوتاه پاسخ و تشريحي اشاره دارد. از آزمون مداد – كاغذي براي اندازه‌گيري دانش كلي؛ محفوظات و درك و فهم آموخته‌هاي تحصيلي دانش‌آموزان استفاده مي‌شود. با اجراي اين آزمون‌ها بيشتر صحيح بودن يا غلط بودن پاسخ‌هاي آموخته شده مشخص مي‌شود و يادگيرنده در توليد دانش جديد، خودسنجي و انديشه‌ورزي هيچ‌گونه نقشي ندارد. هرچند در دهه‌هاي گذشته تلاش شد تا با اين‌ آزمون‌ها سطوح بالاتر شناختي نيز اندازه‌گيري شود اما در عمل در اندازه‌گيري مهارت‌هاي پيچيده‌ا‌ي چون حل مسأله؛ تفكر واگرا و توانايي كاربست آموخته‌ها در موقعيت‌ها توفيقي بدست نياورد متخصصان تعليم و تربيت در دهه ۱۹۸۰ با ظهور مجدد نظريه‌هاي شناختي يادگيري بويژه سازنده‌گرايي تحقيقات گسترده‌اي را براي جايگزين كردن ابزارهايي كه تفكر و مهارت‌هاي پيچيده را نيز اندازه‌گيري ‌كند آغاز كردند. الگوي سنجش عملكرد يكي از روش‌هاي جايگزين براي رسيدن به اين هدف بود. در ميان گونه‌هاي مختلف سنجش عملكرد، آزمون عملكرد به عنوان ابزاري براي تكميل اطلاعات در باره‌ي يادگيري در كنار آزمون مداد – كاغذي مطرح شد. آزمون عملكرد نه تنها دراندازه‌گيري دانش و مفاهيم پيچيد‌ي آموزشگاهي بلكه در اندازه‌گيري توانايي استفاده ازدانش و مهارت‌هاي پيچيده‌ي دانش‌آموزان در موقعيت‌هاي واقعي زندگي نيز كارآمد بود. در سال تحصیلی اخیر متوجه شدم دانش آموزانم در آزمون های مداد کاغذی ضعف داند بنا بر این..با مطالعهً کتاب های گوناگون وتحقیقات انجام شدهً قبلی توانستم با برگزاری جلسات مداوم با اولیاوبا اجرای سه روش شامل:

در آزمون های مداد کاغذی در واقع يادگيرنده در هنگام انجام تكاليف آزمون عملكرد نه تنها توانايي خود را در استفاده از دانش و مهارت‌ها براي حل مسأله يا توليد محصول در موقعيت‌هاي واقعي نشان مي‌دهد بلكه از طريق خودسنجي‌ و انديشه‌ورزي‌هاي پيوسته به تمرين و پرورش دانش و مهارت‌ها نيز مي‌پردازد.

آزمون عملكرد به طور همزمان هم دانش‌آموزان، معلمان و والدين را از نحوه رسيدن به اهداف يادگيري آگاه مي‌كند و هم براي آنان در باره‌ي ميزان موفقيت عملكرد يادگيرندگان در زندگي واقعي بازخوردهاي كيفي و مفيد فراهم مي‌كند.

شما عزیزان می توانید دانلود ایده و خلاقیت معلمان دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0