مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه جلب اعتماد اولیا برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر

مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه

مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه : در رابطه با پژوهش روایتی مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه

در مورد مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر  با فرمت ورد و قابل ویرایش جهت ارائه به فرهنگیان عزیز

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مستند سازی تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی جلب اعتماد اولیا دانش آموزان دبستان را برای بردن فرندشان به اردوی خارج از شهر

گرد آوری شواهد (۱)
الف : وضعیت اردوها
با توجه به توضیحاتی که در توصیف وضع موجود گفته شد ارزیابی دقیقی از وضعیت اردوهای برگزار شده تا کنون انجام دادیم و متوجه شدیم که دانش آموزانمان در اکثر اردوها فقط جنبه تفریحی را در نظر گرفته اند و فایده علمی و آموزشی خاصی نصیب آنها نشده است.
ب : پرسش نامه
جهت آگاهی از دلایل اولیای دانش نسبت به فواید اردو پرسش نامه ای دادیم که فواید عمده ی اردوهای آموزشی رابر اساس مطالعات خودم واظهارات همکاران وبا توجه به مشکلات اردو از بین ۵۰ دلیل انتخاب نمودیم) در آن گنجانده شده بود و از آنها خواستیم که آنچه حقیقت است را علامت بزنند .
پس از بررسی و تجزیه و تحلیل پاسخ ها مشخص شد که اولیا به ترتیب عوامل زیر را سبب کاهش رضایت خود می دانند:
* نداشتن برنامه ریزی آموزشی مناسب در اردو:۱۰۰%
* بی توجهی مسئولین به امور آموزشی دانش آموزان در سفر تفریحی:۱۰۰%
* بی رغبتی دانش آموزان به مسائل فرهنگی وکم کاری:۳۰%
* بی توجهی در یادگیری مطالب علمی در اردو:۳۲%
* تصمیم نداشتن جهت گردش علمی:۵۰%
* ضعیف بودن امکانات :۳۶%
* اختلافات ودرگیریهای بچه ها در اردو:۷۰%
* اضطراب اولیا :۲۵%
ج : تشکیل جلسه آموزش خانواده
بي ترديد بايد گفت كه خانواده نقش ويژه اي در الگو شدن و آموزش دادن رفتارها و ميزان هاي اخلاقي و اجتماعي دارا مي باشد , هر گونه ارتباط و وابستگي والدين به فرزند و يا فرزند به والدين و يا والدين با يكديگر به عنوان پايه اي براي ارتباط اجتماعي بعدي فرد مي توانند مورد الگو و سرمشق قرار گيرند . كودك سخن گفتن , راه رفتن , آداب معاشرت , آداب غذا خوردن , طرز لباس پوشيدن , نحوه برخوردها , مسئوليت پذيري , مهر و صفا , پرخاشگري , رفتار كناره جويانه , محبت , شجاعت , عاطفه , تعاون , كمك به ديگران , ظلم و تجاوز و … را از پدر و مادر خود فرا مي گيرد. اصولاً در روان شناسي كودك , خصوصاً در سال هاي قبل از دبستان رفتار كودك به عنوان آينه اي از رفتار والدين به حساب مي آيد.
آلبرت باندورا و ريچارد والتزر , دو محقق روان شناسي كه به يادگيري كودك از طريق مشاهده و تقليد از والدين اهميت زيادي مي دهند در يك تحقيق رفتار والدين و رفتار فرزندان آنها را مورد مقايسه قرار دادند آنها چنين نتيجه گرفتند كه : كودكان پرخاشگر داراي والدين پرخاشگر هستند و كودكان گوشه گير داراي والدين گوشه گير و منزوي مي باشند. ( كرمي نوري و مرادي , ۱۳۷۲ )
خانواده به عنوان كانون محبت و امنيت
محبت و امنيت يك از اساسي ترين ملزومات براي تربيت و رشد كودك مي باشد. كودكي كه خصوصاً در سال هاي اوليه زندگي از محبت خانوادگي و پدر و مادر محروم گردد ممكن است در آينده سازگاري شخصي و اجتماعي او با خطر جدي روبرو شود و از اعتماد به نفس كافي و يا برخوردهاي اجتماعي متناسب بهره مند نگردد.
برای بهره مند شدن از ارتباط با چگونگی مشارکت اولیاء در امور تفریحی و اردویی فرزندشان بروشورهایی در جهت آگاهی در بین آنها توزیع نمودیم.

شما عزیزان می توانید مستندسازی تجربیات مدیران مدرسه که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0