مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان

مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم

مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم : در رابطه با پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم

در مورد مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان  با فرمت ورد و قابل ویرایش جهت ارائه به فرهنگیان عزیز

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مستند سازی تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس دوم دبستان

ضرورت تحقیق
بعد از شناخت عوامل اصلي در نوع نگرش دانش آموزان به هنر و فعاليتهاي هنري و نتايج به دست آمده از پرسشنامه هاي دانش آموزان كه ذكر شد، به يك طبقه بندي كلي از داده های صورت گرفته كه مربوط به هم هستند و در يك طبقه قرار دارند پرداخته و آن ها را مورد تجزيه و تحليل كلي قرار دادم.
۱٫ عدم تسلط برخي از معلمان تخصصي و غير تخصصي به هنر و فعاليت هاي گسترده و جذاب آن:
مفاهيم و فعاليت هايي كه در درس كلي هنر به دانش آموز متوسطه اول آموزش داده مي شود بايد در چارچوب اصول و مباني هنرهاي تجسمي قرار گيرد، لذا شرط اول تدريس دروسي مثل نقاشي، طراحي، سفالگري، خوشنويسي، نمايش و… تسلط كامل و همه جانبه معلم به دانش و فعاليت هاي هنري در حد مورد نياز است. و از آن مهمتر علاقه خود معلم به نقاشی و رنگ آمیزی مي باشد. اما از آنجا كه جذب معلم هنر در آموزش و پرورش بر اساس تخصص و مهارت و توانايي صورت نمي گيرد، اين امر خود مي تواند يكي از علل اصلي بي علاقگي و افت دانش آموزان در نقاشی و رنگ آمیزی باشد،هستند معلماني علاقه مند كه با نداشتن تخصص و مهارت هنري، خود به آموزش و فراگيري هنر پرداخته اند تا بتوانند آن را به دانش آموز منتقل كنند.
۲٫ عدم توجه به تفاوت هاي فردي از طرف معلمان:
يكي از مسائلي كه در آموزش نقاشی و رنگ آمیزی از اهميت خاصي برخوردار است اين نكته می باشدكه قدرت و سرعت يادگيري و توانايي و حتي گاهي شرايط مالي و رفاهي هر دانش آموز با ديگران يكسان نيست، يكي تجسم قوي دارد و ديگری از ديد قوي تري برخوردار است پس گاهي عدم توجه به تفاوت هاي فردي از طرف همكاران باعث مي شود تعدادي از دانش آموزان از حداقل توانايي هاي خود هم استفاده نكرده و همواره در اين درس به نظر ضعيف آيند و به علت تمسخر توسط سايرين و گاهي تنبيهات لفظي و… توسط معلم از اين درس متنفر شوند،اين مشكل در كلاس هاي شلوغ و پر جمعيت و مدارس حاشيه اي بيشتر نمود دارد.
۳٫ عدم ارزشيابي صحيح
ارزشيابي آموزشي جزو ذاتي فرايند ياد دهي و ياد گيري است و براي معلم و خانواده و دانش آموزان از اهميت بالايي برخوردار است در اين مورد خاص دو مشكل پيش مي آيد گاهي دانش آموز يك خط ساده، بدون هدف و بدون رنگ مي كشد و معلم بدون هيچ گونه، ايراد يا صحبتي به او نمره بيست مي دهد، اين دانش آموز انگيزه اي براي درست ياد گرفتن و اهميت دادن به هنر را نمي بيند چون مي داند نمره اش قانع كننده است كه متأسفانه اين مورد از طرف خانواده ها هم،هيچ وقت مورد بحث قرار نمي گيرد چون احساس مي كنند، از نظر نمره سود برده اند و مورد دوم اين است كه معلم بدون توجه به توانايي، زحمت و شرايط كار هنري دانش آموز چون خود از سطح علمي كافي برخوردار نيست نمره هاي پايين مي دهد كه يك نوع بي عدالتي است و اين باعث زدگی دانش آموز از نقاشی و رنگ آمیزی و فعاليت هاي هنري مي شود.

شما عزیزان می توانید مستند سازی تجربیات آموزگاران ابتدایی پایه دوم که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0