مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان بر طرف نمودن اختلالات یادگیری با استفاده از فناوری های نوین

مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان

مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان : در رابطه با پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان

در مورد مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین  با فرمت ورد و قابل ویرایش جهت ارائه به فرهنگیان عزیز

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مستند سازی تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین

نارسايي هاي يادگيري
تعريف اختلالات ويژه در يادگيري: از بررسي تحقيقات و مطالعات پيشينيان چنين بر مي آيد كه كودكان با نارسايي هاي يادگيري را در رده كودكان با آسيب مغزي طبقه بندي مي كردند، و زماني ديگر آنان را كساني با اشكالات خفيف مغزي مي پنداشته اند. اما در تازه ترين مطالعات در اين زمينه براي آنان اصطلاح “كودكان با نارسايي هاي ويژه در يادگيري” گزيده شده است.
در سال ۱۹۶۶ كلمنتز (clements)، كودك با اشكالات خفيف مغزي را چنين تعريف
مي كند: “كودكان با اشكالات خفيف مغزي كودكاني هستند كه از نظر هوش كلي، نزديك متوسط، متوسط يا بالاتر از متوسط مي باشند. اما مشكلات و دشواري هايي ويژه در يادگيري يا رفتار دارند. ميزان اين مشكلات از خفيف تا شديد متفاوت است. علت اصلي اين دشواري ها انحراف اعمال مربوط به سيستم اعصاب مركزي از حالت عادي كه به صورت هاي گوناگون مشخص مي شود، مانند دشواري در درك، فهم، زبان، حافظه، كنترل، توجه، اعمال حركتي و …….. اين انحرافات ممكن است در اثر نقص ژن هاي گوناگون، اختلال در سوخت و ساز، ضربات مغزي يا ساير بيماري ها و حوادثي كه در طول سال هايي كه براي رشد و تكامل سيستم اعصاب مركزي لازم است، يا از علت هاي ناشناخته اي، به وجود مي آيد”.
كودكان با نارسايي هاي ويژه در يادگيري، كودكاني هستند كه جهان را به گونه اي متفاوت يا غير معمول ادراك مي كنند. طرح هاي عصبي آنان متفاوت از كودكان همسال عادي آنان به نظر مي رسد. افراد با نارسايي هاي ويژه در يادگيري داراي شكست هايي در مدرسه و جامعه هستند. آنان نمي توانند آنچه ديگران كه در سطح هوشي مشابه انجام مي دهند، بدون برخورداري از آموزش هاي ويژه انجام دهند. اداره آموزش و پرورش آمريكا (U.S.O.E) در امر كودكان استثنايي در سال ۱۹۷۷ كودكان با نارسايي هاي ويژه در يادگيري را آن دسته از كودكان دانسته است كه “در يك يا تعدادي از فرايندهاي اساسي يادگيري: فهم مطالب، كاربرد زبان گفتاري يا نوشتاري دچار مشكلند. اين اشكالات ممكن است در كودكان به صورت هاي گوناگون مانند: دشواري درگوش دادن، فكر كردن، صحبت كردن، خواندن، نوشتن، هجي كردن، حساب كردن ظاهر شود. اين تعريف شامل كودكان با صدمه مغزي، آسيب هاي خفيف مغزي، نارساخواني، آغازي رشدي و مشكلات ادراكي مي شود، اما آن دسته از كودكاني را كه اشكال اساسي يادگيري آنان در نتيجه نقص بينايي، شنوايي، حركتي، عقب ماندگي ذهني، اشكالات هيجاني يا محروميت هاي محيطي، فرهنگي و اقتصادي است، در بر نمي گيرد”.

شما عزیزان می توانید مستند سازی تجربیات آموزگاران پایه دوم دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0