مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید

مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی

مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی : در رابطه با پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی

در مورد مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید با فرمت ورد و قابل ویرایش جهت ارائه به فرهنگیان عزیز

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مستند سازی تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • دیباچه پیرامون قضیه  علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • درک مشکل پیرامون قضیه علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • بررسی بیشتر در رابطه با علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • ارائه مستندات پیرامون علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • پیش بینی نتایج در مورد علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • راهکارها پیرامون قضیه علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید
  • رفرنس و منبع مورد استفاده علاقمند کردن دانش آموزان استثنایی به استفاده از تغذیه مفید

چکیده
تامین انرژی و مواد لازم برای فعالیت های ذهنی کودکان علاوه بر این که سلامت جسم آنها را تامین می کند، به آنها کمك می کند تا زمانی که در کلاس حضور دارند، بهترین بهره را ببرند و با تمرکز حواس بیشتر به یادگیری بهتر مطالب درسی اقدام نمایند. این انرژی را می توان از طریق صبحانه و هم از طریق تغذیههایی که در زنگ . تفریح استفاده میشوند، به دست آورد قاضی، ۳۱۴۳ توجه به تغذیه فرزندان از مهم ترین وظایف والدین است. اگر دانش آموز صبحانه نخورد و تغذیه مناسب در مدرسه به همراه نداشته باشد به دلیل پایین افتادن قند خون توانایی و شرایط لازم را برای یادگیری مطالب در مدرسه نخواهد داشت. اصولاً دانش آموزان به سه وعده غذایی اصلی و دو میان وعده در طول روز نیاز دارند و باید از تمامی گروه های غذایی شامل: شیر و لبنیات، گوشت، حبوبات، سبزیجات، میوه و گروه نان و غلات مصرف کنند. متخصصان تغذیه همواره به والدین توصیه می کنند که کودکان را به مصرف تنقلات سنتی مثل: نخودچی، کشمش، گردو ، بادام، پسته، گندم برشته، عدس برشته، توت خشك، انجیر خشك و برگه ها تشویق کنند.
طرح مساله:
دانش آموزان ……در این آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند. این دانش آموزان همگی ناشنوا و نیمه شنوا بوده و گاهی با انواع دیگری از مشکلات همچون کم توانی ذهنی، مرزی بودن و مشکلات جسمی و حرکتی نیز دست به گریبان هستند. اغلب دانش آموزان از اطراف استان مانند: الوند، اقبالیه، محمودآباد، محمدیه، تاکستان و … برای ادامه تحصیل به این مرکز می آیند. از نظر اقتصادی، خانواده ها به طور میانگین در سطح متوسط رو به پایین می باشند. برخی از خانوادهها دچار فقر فرهنگی بوده و همین مساله موجب شده است که به تغذیه مناسب و رشد جسمی کودکان خود چندان اهمیت ندهند.
اینجانب با ۳۷ سال سابقه کار در آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین، سه سال متوالی معلم پایه اول و دوم چند معلولیتی ناشنوا کم توان ذهنی بودهام. در این – مدت متوجه شدم که دانش آموزان تغذیههای نامناسب از قبیل چیپس، پفك، سوسیس، انواع کیكها، پیراشکی، لواشك و … را به مدرسه می آورند و ظاهراً مواد مغذی و مفید در تغذیه روزانه آنان جایی ندارد. بر آن شدم تا بتوانم کلاسم را از این وضعیت نامطلوب به یك وضعیت مطلوب تغییر دهم.

شما عزیزان می توانید مستند سازی تجربیات آموزگار استثنایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه لطفا بعد از خرید روی همه لینک های دانلود بزنید

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0