مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم

مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم

مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم : در رابطه با پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم

در مورد مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم  با فرمت ورد و قابل ویرایش جهت ارائه به فرهنگیان عزیز

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مستند سازی تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی پرورش اخلاق ورفتار اسلامی در دانش آموزانم

خلاصه يافته هاي اوليه:
برخي علل عدم تمایل دانش آموزان به داشتن اخلاق ورفتاراسلامی به شرح زیراست:
۱-آشنا نبودن برخي از معلمان به فنون ونحوه تدريس درس هدیه های آسمان(روش تدريس هدیه های آسمان)
۲-رعایت نکردن اخلاق ورفتاراسلامی توسط برخي از معلمان.
۳- تضادعقیدتی وفرهنگی برخی خانواده ها باآنچه معلم درکلاس درس تدریس می کند.
۴- بي توجهي برخی معلمان به نوشتن طرح درس .
۵- بي توجهي معلم به کتاب کارهدیه های آسمان وانجام ندادن تکالیف آن توسط دانش آموزان.
۶- تنوع نداشتن تدريس درس هدیه های آسمان(استفاده نكردن معلمان از وسايل كمك آموزشي مخصوص وروشها و شيوه هاي متنوع وجذاب تدريس درس هدیه های آسمان. )
۷- آشنا نبودن دانش آموزان با شخصیتهای مذهبی،افرادنیکوکاروکارهای نیک آنان.
۸- آشنا نكردن دانش آموزان با اهميت اخلاق اسلامی درزندگی روزمره ونتایج دنیوی واخروی آن.
۹- نداشتن معيار مشخص در ارزشيابي درس هدیه های آسمان.
۱۰- ناشناخته ماندن قلمرو و اهداف درس هدیه های آسمان دردوره ابتدایی.
۱۱- ناآشنايي برخي از معلمان به روان شناسي تربيتي و شناخت ویژگی های ذهني،اخلاقی،عاطفی،جسمی،روانی
واجتماعی كودكان دوره ابتدايي.
۱۲- بي توجهي معلمان به راههاي پرورش فطرت پاک كودكان ابتدايي.
۱۳- بي توجهي به علايق ،انگيزه ها و توان فكري دانش آموزان به هنگام تدريس درس هدیه های آسمان.
۱۴- ناآشنايي برخي از والدین دانش آموزان بااخلاق ورفتاراسلامی.
اصول و مباني تدريس درس هدیه های آسمان:
در تدريس درس هدیه های آسمان بايد اصول و مباني ويژه زیررا در نظر گرفت:
۱- استفاده ازشیوه هاوالگوهای متنوع وجذاب مانند:ایفای نقش،بدیعه پردازی،اجرای مسابقات مذهبی،شرکت دادن دانش آموزان دراداره امورانظباطی،رفاهی،بهداشتی و…مدرسه،برگزاری جشن هم زمان بااعیادمذهبی ومیلادمعصومین .

۲-برگزاری مراسم بزرگداشت برجستگان دین،علم وهنرکشوریاسایرجوامع،باتاکیدغیرمستقیم روی کردارهای آموخته خوب ایشان،بدون هرگونه اغراق وخیرخواهی.
۳- توصیف وتشویق کردارهای آموخته ی خوب دانش آموزان کلاس وپاداش دادن به آنها.
۴- برجسته کردن کردارهای خوب معلمان وسایرمسئولان مدرسه ومصاحبه وتهیه گزارش باآنان توسط داانش آموزان ؛البته باتاکیدروی کردارهای آموخته ی خوب که دیگران هم می توانندآن هارایادبگیرند.
۵-استفاده ازتصاویراشخاصی که به سبب کردارآموخته ی خوبشان مشهورشده اندوبه قشرخاصی تعلق دارند،

شما عزیزان می توانید مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس پنجم که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0