مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان

مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه

مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه : در رابطه با پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه

در مورد مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران  با فرمت ورد و قابل ویرایش جهت ارائه به فرهنگیان عزیز

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مستند سازی تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران

روش گرداوری اطلاعات:
پس از گذشت چند هفته از سال تحصیلی و برگزاری آزمون های سنجش آزمایشی متوجه شدم که دانش آموزم به نام فاطمه ترس و دلهره و استرسش از امتحان بیشتر از دیگر دانش آموزان می باشد، و اضطراب زیادی دارد به طوری که باعث شده این استرس و اضطراب روی کلیه مسائل آموزشی اش تاثیر بگذارد.
تجزیه و تحلیل اطلاعات:
برای رهایی از اضطراب پس از مصاحبه و مشاهده به راهکار های زیر دست یافتم:
۱٫ تن آرامی
۲٫ حساسیت زدایی منظم
۳٫ ایمن سازی در مقابل اضطراب
۴٫ آموزش مهارت های مطالعه
۵٫ مقابله با باورهای غیر عقلانی و غیر منطقی
۶٫ ایمن سازی در مقابل اضطراب
۷٫ آموزش توجه (عدم توجه به محرك های نامربوط به تكلیف و توجه به محرك های مربوط به تكلیف)
نقش اولیای مدرسه در كاهش استرس امتحان :
-ایجاد رابطه صمیمی و دوستانه با دانش آموز مضطرب
-محبت کردن به دانش آموزان و صحبت کردن پیرامون مسائل مختلف به صورت دوستانه
– عدم ایجاد ترس و واهمه از امتحان در دانش آموزان ( جلسه ی امتحان نه انتقام)
– اطمینان خاطر به دانش آموزان درراستای طراحی سؤالات از متن كتاب
– گنجاندن سؤالات دشواردر شماره های آخر
– اجتناب از ایجاد رقابت ناسالم در میان دانش آموزان
– هدف امتحان ارزیابی از دانسته های دانش آموزان می باشد نه آنچه را كه نمی دانند
– توجه به اصول سنجش و اندازه گیری خصوصاً سطح دشواری سؤالات
– اجرای امتحانات مستمر و خودآزمایی به منظور آشنا كردن دانش آموزان با سؤالات و نحوه ی امتحان
– و …

راه حل پیشنهادی:
برای تقلیل و کاهش اضطراب و استرس دانش آموز راه کارها و راهبردهای ذیل پیشنهاد می شود:
۱- ایجاد رابطه صمیمی و دوستانه با دانش آموز
۲- برقراری ارتباط با اولیای دانش آموزم در خصوص برطرف نمودن اضطراب و استرس در دانش آموز
۳- استفاده از روش های نوین علمی و آموزشی که بتواند فرایند یادگیری در دانش آموزان را تسهیل نماید .
۴- نیل به هدفهای ارزشمند آموزشی که بدانیم علی الاصول نه تنها دانش آموز نباید ترس و دلهره ای به خود راه دهد بلکه باید به این درجه از آمادگی علمی برسد که مشتاقانه به انتظار روزهای امتحان باشد.

شما عزیزان می توانید مستند سازی تجربیات آموزگار کلاس چند پایه که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0