مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم

مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی

مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی : در رابطه با پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی

در مورد مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم  با فرمت ورد و قابل ویرایش جهت ارائه به فرهنگیان عزیز

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مستند سازی تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بررسی تاثیر محرکهای نوشتاری وشفاهی بر یادگیری دانش آموزانم

موقعیت و شرایط محیط آموزشی از جمله مواردی است که با سطح یادگیری کودکان و نوجوانان ارتباط مستقیمی دارد . تاثیر محیط آموزشی بر سطح یادگیری جنبه های متفاوتی مانند شرایط فیزیکی، روابط عاطفی بین افراد ، در زمینه های علمی و یادگیری، و انگیزه در کار موثر است . معلم نقش کلیدی دارد ایجاد توانایی چون حل مساله آفرینندگی دانش آموزان که از هدف عالی آموزش و پرورش است از طریق روش های تعریف فعال میسر می گردد .
تحقیقات زیادی نشان داده است که سطح یادگیری یک توانایی قابل پرورش است . شیوه یاد گرفتن ، شیوه اندیشیدن ، شیوه انتقال اندیشه در به کارگیری آموخته ها و ……. همه یادگرفتنی است .
ارائه راه حل موقتی و اجرای آن
با تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از منابع تحقیقاتی و اساتید تا حدودی زیادی موانع سطح یادگیری و عوامل موثر در پرورش سطح یادگیری دانش آموزان و راه های آن مشخص شد . حال می بایست با توجه به نتایج بدست آمده راه حلی را ارائه می نمودم تا از این طریق بتوانم به هدف مورد نظر دست یابم بنابراین از طریق همفکری و تبادل نظر با همکاران تصمیم گرفتیم برنامه ای تهیه نماییم که دانش آموزان را به خواسته های مورد نظر برساند.
گامهای که در این جهت برداشته شد عبارتند از:
گام اول : خانواده و اولیا ء
بر اساس نتایج بدست آمده خانواده مهمترین نقش را در کنترل و هدایت تخیل و ظهور سطح یادگیری دارد . اگر خانواده فرصت های لازم را برای سوال کردن، کنجکاوی و کشف محیط به کودکان بدهد زمینه رشد سطح یادگیری فراهم می شود . به همین دلیل اولین گام را در این جهت برداشتیم. معلم علاقمند در هر پایه والدین دانش آموزان خود را دعوت کرده و برنامه های که برای رشد سطح یادگیری دانش آموزان لازم بود به مرحله اجرا بگذارد را به اطلاع آنها رسانده همچنین دو مورد از کلاسهای آموزش خانواده مدرسه را به آموزش و پرورش سطح یادگیری کودکان و دانش آموزان پرداخته و اطلاعات لازم توسط مدرسین آموزش خانواده به اطلاع اولیا ء رسانده شد.در آن جلسات آزمونی تهیه کردیم که به آنها کمک می کرد تا بدانند محیط منزل فرزندانشان تا چه حد از انگیزه درونی و سطح یادگیری فرزنداشان حمایت می کند . که هر اولیاء به سوالات پاسخ می داد . پاسخ تمام سوالات به صورت درست و نادرست بود . پس از پایان آزمون پاسخی سوالات را برای اولیا نوشتم که این نشان دهنده این بود . اگر پاسخ های اولیا ء با پاسخ های ما مطابقت داشته باشد. .مطمئنا محیط اولیا از سطح یادگیری کودکان حمایت می کرد . و پاسخ های که متفاوت بود نشان دهنده زمینه های برای تلاش در جهت بهبود محیط می باشد.

شما عزیزان می توانید مستند سازی تجربیات معلمان ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0