نمونه آموزش پژوهی دبیران ریاضی افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم

نمونه آموزش پژوهی دبیران ریاضی

افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه آموزش پژوهی دبیران ریاضی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در نمونه آموزش پژوهی دبیران ریاضی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • دیباچه پیرامون قضیه  افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • درک مشکل پیرامون قضیه افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • بررسی بیشتر در رابطه با افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • ارائه مستندات پیرامون افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • پیش بینی نتایج در مورد افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • راهکارها پیرامون قضیه افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین
  • رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم در درس ریاضی با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

چکیده
با توجه به اهمیت درس ریاضی ،وعدم علاقه به آن از سوی دانش آموزان که منجر به ناتوانی دریادگیری شده وهمچنین باعث افت تحصیلی و اتلاف بودجه شده. وبه سرزنش و تحقیردانش آموزان،تشکیل خودپنداره ضعیف و کاهش عزت نفس آنان انجامیده وباعث می گردد که اعتماد به نفسشان ضعیف شود. از این رو و بر اساس وظیفۀ خطیر الهی و تعهد شغلی خود واحساس مسولیتی که در برابر دانش آموزان خود داریم، باید سعی کنیم در صدد رفع این مشکل برایم.بنابراین تصمیم گرفتم در ابتدای امر علل بی علاقگی دانش آموزان را نسبت به درس ریاضی ریشه یابی نمایم وسپس به وسیله روش ها و راهکار ها و فناوری های نوین به حل آن مبادرت ورزم.
انگیزۀ اینجانب به عنوان دبیرریاضی مقطع متوسطه دوم این است که با استعانت از خداوندمتعال واستفاده از نقطه نظرات همکاران،به بررسی موانع ایجاد شده پرداخته وهمچنین با بهره مندی ازوسایل الکترونیکی و کارهای عملی ، ،تجربیات و راهکارهای ابتکاری ،مهارتهایی را در رابطه با درس مهم ریاضی ایجاد کنم و همچنین روش ها وطرح های مناسبی را در جهت علاقه مندی آنان به مفاهیم ریاضی در زندگی روزمره فراهم نمایم.
مسأله ای که مطرح است و بسیار فکر مرا به خود مشغول کرده بود این است که با توجه به محور بودن دانش آموزان در فعالیت های کلاس،در راستای هدف این آموزش پژوهی چگونه توانستم با تغییرروش تدریسم ازسنتی به فعال و روشهای نوین یادگیری انگیزه وعلاقه دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم را در درس ریاضی بالا ببرم ؟به عبارت روشنتر با استفاده از چه روشهای می توان،زمینه مناسبی برای شرکت فعال فراگیران در انجام فعالیت های مربوط به درس ریاضی را فراهم نمود.اما نکته مهمی که هست ،ما باید بدانیم که دانش آموزان را همان گونه که هستند بپذیریم،و با زمانی که خودمان دانش آموز بودیم مقایسه نکنیم ، بلکه خود آنها را با خودشان مقایسه کنیم وروش های تدریسمان نیز متناسب با آنها باشد وباید باور کرد که امروزه با گسترش فناوری های جدید اطلاعات وارتباطات کلاس های درس دیروز که تنها وسیله کمک آموزشی آن گچ وتخته سیاه بود را باید کنار گذاشته واز وسایل الکترونیکی جدید (موبایل،تبلت، نرم افزارهای ،کامپیوتر و…) باید استفاده کرد.
از این رو از بین کلاس های آموزشگاه پایه اول را از آنجای که سال گذشته نیز با آنها درس داشته ام و با روحیاتشان آشنایی بیشتری دارم ، را انتخاب نموده ، و با استفاده از برنامه ریزی های که از همان آغاز سال تحصیلی جدید در نظر داشته این هدف را دنبال نموده. در امتحانات ریاضی ترم اول، دو کلاس مورد پژوهش افزایش حدود ۱۰نمره ای میانگین نمرات در امتحان ریاضی، نسبت به اولین امتحانی که گرفته شده بود، خود نشان دهنده موفقیت روش در نظر گرفته شده بود. وهمچنین افزایش حدود ۸۰درصدی فعالیت گروهی دانش آموزان در کلاس درس ریاضی، و ایجاد شور و نشاط وجنب و جوش در آنان در ماه های پایانی سال تحصیلی که کاملا مشهود بود نشان دهندۀ موفقیت طرح بود.

شما عزیزان می توانید نمونه آموزش پژوهی دبیران ریاضی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۱۷۳

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0