نمونه آموزش پژوهی دبیران فیزیک تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

نمونه آموزش پژوهی دبیران فیزیک

تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه آموزش پژوهی دبیران فیزیک را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در نمونه آموزش پژوهی دبیران فیزیک به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • دیباچه پیرامون قضیه   تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • درک مشکل پیرامون قضیه تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • بررسی بیشتر در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • ارائه مستندات پیرامون تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • پیش بینی نتایج در مورد تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • راهکارها پیرامون قضیه تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزانم

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

بيان مسئله :
جهان همواره در حال تغيير و تحول است و افكار و اعتقادات و رفتار انسان نيز به تبع آن دچار دگرگوني اند و اين تحولات تا حدي است كه به جرأت مي توان گفت : دانش و فناوری بعد از توليد ، قبل از اينكه به دست مصرف كننده برسند كهنه مي شوند . و قوانين و نظريه هاي جديدي مطرح مي گردند . اما عجبا ! كه نظام آموزش و پرورش ما از اين امر مستثني است و همچون سدي در برابر تحولات ايستاده و هيچ نشان و اثري از تغيير و نوآوري در آن به چشم نمي خورد . اكثر دبیران روشهاي كهن تدريس (سخنراني صرف دبير ) را كه از گذشتگان آموخته اند را دنبال مي كنند . نتايج تحقيقات نشان داده اند كه روش سخنراني ، غير مفيد بوده و مانع شكوفايي استعدادها و بروز خلاقيت ها در افراد مي شود و آنها را تبديل به افرادي مي نمايد كه مغز خود را از محفوظات پر نموده اند و هيچكدام از دانش ها را نمي توانند در عمل بكار گيرند . با اين همه هيچ تغيير قابل توجهي در روش تدريس دبيران مشاهده نشده است . چند سالي است كه جهت تغيير اين شيوه قدمهايي برداشته شده است . از جمله برگزاري جشنواره ها و همايش ها و دوره هاي آموزشي ضمن خدمت ، تحت عنوان الگوهاي برتر تدريس و اقدام پژوهي و … و به دليل مداوم نبودن برنامه ها و نداشتن ضمانت اجرايي و عدم تفاوت دبیران مبدع و نوآور با دبیران ديگر و عادت دبیران به روش سخنراني ، دشواريهاي بكار گيري روشهاي جديد و صدها دلايل ديگر هنوز تغيير قابل توجهي در روشهاي تدريس دبيران مشاهده نشده است .
دلایل افت تحصیلی دانش آموزان یکی و دوتا نیست . و مجموعه وسیعی از عوامل می تواند دست به دست هم داده و باعث افت تحصیلی شود.مانند عوامل اجتماعی،وضعیت اقتصادی خانواده ی دانش آموز،محیط مدرسه،روش تدریس معلم و … به نظر من یکی از عوامل می تواند روش تدریس سنتی باشد.که معمولا در این روش دانش آموز
فقط مستمع است و هیچ فعالیتی ندارد.ولی در روش نوین فراشناخت دانش آموزان در بحث مشارکت دارند.و این مشارکت خود باعث یادگیری بهتر می شود.

شما عزیزان می توانید نمونه آموزش پژوهی دبیران فیزیک که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۱۹

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0