نمونه آموزش پژوهی مدیر مدرسه متوسطه دوم اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
نمونه آموزش پژوهی مدیر مدرسه متوسطه دوم
اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش
سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه آموزش پژوهی مدیر مدرسه متوسطه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.
پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.
سرفصلهای موجود در نمونه آموزش پژوهی مدیر مدرسه متوسطه دوم به قرار زیر است :
- عنوان مطلب پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- سرآغاز سخن پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- دیباچه پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- درک مشکل پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- بررسی بیشتر در رابطه با اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- ارائه مستندات پیرامون اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- پیش بینی نتایج در مورد اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- راهکارها پیرامون قضیه اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
- رفرنس و منبع مورد استفاده اجرای شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف و پوشش برای دانش آموزان
آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :
- معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
- توصیف
استنباط - بازنگری
- بررسی مشکلات موجود
- قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
- تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
- راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
- ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
- تدوین طرح اجرایی
- هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
- نیازهای مخاطبان طرح
- منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
- گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
- معیارهای موفقیت برنامه
- گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
- زمان و مکان اجرای طرح
- گزارش روایی از اجرای طرح
- توصیف
- استنباط
- بازنگری
- قضاوت
- بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
- خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
- منابع و ماخذ
آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.
مقدمه
با توجه به اینکه آموزش و پرورش جمعیت بالایی از فرزندان این سرزمین را در خود جای داده نقش مهمی در ترویج و توسعهی فرهنگ حجاب و عفاف دارد. در حقیقت اساسیترین و ماندگارترین راهکار برای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف اقدام در دورهی تحصیلی دانش آموزان است. البته در این خصوص کارهای بسیاری صورت گرفته اما نتیجهای که ما در سطح جامعه میبینیم نشان میدهد که این اقدامات کافی نیست و باید برای انتقال ارزشها به دانش آموزان به دنبال راهکارهای ظریفی بود. امروز در جامعهی ما ریشهی حیا و عفاف وجود دارد، حتی افرادی که غافلاند یا تحت تأثیر فضای فرهنگی خانواده و فشار روانی و فرهنگی رسانههای بیگانه قرار دارند نیز ریشههای حیا و عفاف در درونشان کاملاً نخشکیده است و بارقههای امید وجود دارد.عامل مهم در این زمینه فضای حاکم بر رسانههای جمعی جهانی و فرهنگ سکولاری است که امروز بر جهان تحمیل میشود و در دو دههی اخیر شدت گرفته است. از طرف دیگر، متولیان فرهنگی و آموزشی نیز در عرصهی تبیین، توزیع و اشاعهی مبانی فکری و نظری حجاب و عفاف کمکاری کرده اند و گاهی تحلیلها و برخوردهای غلطی در این زمینه وجود داشته است.
بعضی از لایههای جامعهی ما، از جمله عرصهی تعلیم و تربیت، اساساً ممکن است به این مسئله معتقد نباشند. کسانی که اعتقادی ندارند یا اینکه اعتقادشان سطحی است و از پشتوانهی عمیق علمی و نظری برخوردار نیست، اگر هم بخواهند خدمت کنند، گاهی در عمل خدمتشان نتیجهی عکس میدهد. مواجههی با این مسئله به ژرفنگری، باور عمیق دینی و یک نگاه علمی و فرهنگی و بدون انفعال در برابر دو موج موجود نیاز دارد. منظور از این دو موج یکی تخریب مبانی فرهنگی جامعه و اشاعهدهندهی بدحجابی و بدپوششی و دیگری فشارهای غیرمنطقی موسمی و فصلی است که برخی انتظار کارهای عجولانه و شتابزده را دارند. کسانی که میخواهند واقعاً در این مورد کار کنند باید در مقابل هر دو موج بایستند و به گونهای معقول، با طراحی اثرگذار و ادبیاتی درست به این مسئله بپردازند.
شما عزیزان می توانید نمونه آموزش پژوهی مدیر مدرسه متوسطه دوم که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.
در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .
با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:
۲۰۵
توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004