نمونه آموزش پژوهی معلمان دبستان آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم

نمونه آموزش پژوهی معلمان دبستان

آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه آموزش پژوهی معلمان دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در نمونه آموزش پژوهی معلمان دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • دیباچه پیرامون قضیه  آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • درک مشکل پیرامون قضیه آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • بررسی بیشتر در رابطه با آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • ارائه مستندات پیرامون آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • پیش بینی نتایج در مورد آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • راهکارها پیرامون قضیه آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده آموزش مهارت های سازشی به دانش آموزان کلاسم

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه
ارتباط مناسب ميان معلم و دانش‎آموز، اغلب محور اثر بخشي معلم است. ارتباط مفيد مستلزم آن است كه معلمان از شناخت لازم و جامع هم نسبت به موضوع درسي و هم نسبت به دانش‎آموزان خويش برخوردار باشند. چنين امري بر ايجاد يك پل ارتباطي بين دانش‎آموزان و موضوع درسي كمك مي‏كند. معلمان را نيز قادر مي‎سازد كه موضوع درسي رابه شاگردان خويش تفهيم كنند. برعكس ارتباط سطحي و ضعيف ميان معلم و دانش‎آموز موجب مي‎شود كه حتي يادگيري مطالب ساده نيز ميسر نباشد. بنابراين روابط مبتني بر محبت، احترام و باور متقابل ميان معلم و دانش‎آموز مي‎تواند بر گرايش انگيزشي دانش‎آموز تأثير گذارد.
مدرسه روابط انساني را كه موجب ايجاد تعادل فكري در فرزند مي‎شود ترغيب مي‏كند و به دانش‎آموزان اين احساس را مي‎بخشد كه متعلق به گروه معيني هستند و در اين گروه نقش مهمي دارند. در كلاس‎هايي كه در آن روابط انساني نيكو وجود دارد، محيط مطلوبي ايجاد مي‏كند كه دانش‎آموزان در داخل آن شكفته مي‎شوند و معلم كه بيش از هر شخص ديگري در ايجاد روابط انساني نيكو مؤثر است، بايد به گونه‎اي باشد كه درسايه تعادل احساساتي خويش، با دانش‎آموزان تفاهم پيدا كند. معلم بايد بتواند ارتباطي سالم و دو طرفه برقرار نمايد تا سبب تبادل افكار و احساسات شده و در قبال آن به انتقال مفاهيم و دانش مورد نياز دانش‎آموزان بپردازد و آنها را در فرايند يادگيري راهنمايي نمايد و اين برقراري ارتباط مؤثر جز با مديريت اثربخش و تواناي معلم ممكن نخواهد شد. پس لازم است كه معلمان با شيوه‎هاي مديريت كلاس و مهارت‎هاي ارتباط با دانش‎آموزان آشنا بوده و برحسب موقعيت و فضاي كلاس آن را به نحو مطلوب به كار ببندد.

شما عزیزان می توانید نمونه آموزش پژوهی معلمان دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۴۲۱

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0