نمونه آموزش پژوهی معلمان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی

نمونه آموزش پژوهی معلمان

09307431004

چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه آموزش پژوهی معلمان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در نمونه آموزش پژوهی معلمان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به پایه سوم ابتدایی به درس خواندن

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

اجرای راه حل های انتخاب شده
قبل از اجرای راه حل های انتخاب شده جدولی برای تشویق ایمان و ثبت میزان پیشرفت او ، ترسیم کردم و در کنار تابلو نصب کردم تا ایمان هم آن را ببیند، قرار شد که هر املائی که از ایمان گرفته می شود، نمره او در جدول نوشته شود. در مرحله اول برای تقویت توالی دیداری کلماتی مانند “مارد ” به جای “مادر” یا کلمه ی “نوازد “به جای”نوزاد “، فعالیتهای زیر انجام گرفت:
الف- روبروی ایمان ایستاده و چند حرکت بدنی انجام داده و از ایمان خواسته شده تا او همان حرکات را به ترتیب انجام دهد و این امر دو باره انجام شد و تا نتیجه خوبی گرفته شد.
ب- روی یک کارت مقوایی کلماتی مانند مادر، نوزاد ، دارا ، سامان نوشته شده بود به ایمان نشان دادم و سپس آنها را مخفی کردم و از او خواستم که آن کلمات را به ترتیب بازگو کند. و سپس آن حروف کلمات را به ترتیب بنویسید در این مرحله زمان زیادی صرف شد سعی کردم کلمات بیشتری با ایمان کار کنم تا ترتیب و توالی را خوب یاد بگیرد.
در پایان این مرحله یعنی تقویت توالی حافظه املائی از کلماتی که امکان بر عکس نوشتن حروف باشد از ایمان گرفته شد ونتیجه بررسی یادداشت شد، تقریباً نتیجه خوبی بدست آمد و فقط ۲ غلط املائئ داشت.
تصمیم گرفتم برای گرفتن نتیجه بهترمرحله (ب) را بار دیگر با ایمان کار کنم این کار انجام شد و دوباره از ایمان املاءگرفته شد، این بار دیگر غلطی نداشت و نتیجه خوبی گرفته شد.
۲- برای تقویت حافظه دیداری ایمان از مراحل ذیل استفاده شد.
الف: ابتدا دو تصویر را انتخاب کرده و یک به یک به ایمان دادم و بعد تصویرها را مخفی کردم و از او خواستم که آن تصویر را نام ببرد بعد روش بالا را با سه – چهار تصویر انجام دادم تا حافظه دیداری ایمان بالا برود. دو سه مرتبه این روش انجام شد تا نتیجه خوبی داد.
ب: در مرحله بعدی چند کارت تهیه کرده و روی هر کارت کلمه ای که مربوط به کلمات کتابش باشد نوشته ، کارت ها را به ایمان دادم تا واژه ها را به خاطر بسپرد و بعد کارت ها را از او گرفته و دور از چشم او یکی دو کارت را برداشتم و بقیه را به ایمان نشان دادم و بعد از او خواستم تا کارت مربوط به واژه که برداشته شده را معرفی کند. مرتبه اول که این کار را انجام شد، ایمان واژه هایی را گفت که اصلاً در بین کارتها نبود. تصمیم گرفتم واژه هایی را انتخاب کنم که در یک گروه باشد(مثلاً از گروه میوه : سیب- گلابی – هلو – موز- پرتقال) تا بتواند جواب دهد. این روش نتیجه خوبی در بر داشت. در ادامه این مرحله یک واژه که ربطی به بقیه واژه ها نداشت به واژه ها اضافه کردم و همان واژه ها اضافه شده و واژه دیگری را برداشتم. به همین ترتیب هرمرتبه یک واژه غیر مرتبط اضافه می کردم . خوشبختانه نتیجه خوبی در برداشت.

شما عزیزان می توانید نمونه آموزش پژوهی معلمان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۱۹

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0