نمونه ایده و خلاقیت معلمان دبستان دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد

نمونه ایده و خلاقیت معلمان دبستان چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت ایده و خلاقیت خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه ایده و خلاقیت معلمان دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه ایده و خلاقیت معلمان دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی دعوت دانش آموزان کلاس سوم به نماز جماعت به کمک برد هوشمند و محتوا سازی

چکیده:

یکی از راههای تربیت دینی کودکان ، شرکت دادن آنها در نماز می باشد من به عنوان معلم ، وظیفه دارم دانش آموزان را نسبت به انجام و یادگیری رفتارهای مذهبی ترغیب نمایم و در تربیت دینی دانش آموزان نقش مهم و تأثیر گذار ی دارم ، که یکی از این رفتارها و راههای تربیت دینی آنان ، خواندن نماز جماعت  است . متاسفانه در  کلاس من تعداد کمی از دانش آموزان  معنی نماز را می دانستند و در نماز جماعت شرکت می نمودند و این این مسئله برای بنده تعجب آور بود و بسیار بنده را آزار می داد و طوری شده بود که در همان هفته اول مدرسه تمام اشتغال فکری بنده را این موضوع به خود اختصاص داده بو که چرا دانش آموزان بنده اینقدر کم از نماز استقبال می کنند و چه دلایلی ممکن است که این موضوع رخ دهد ؟ بنا بر این شروع به انجام ایده و خلاقیت در این باره کردم . بعد از اتمام ایده و خلاقیت نتایج ایده و خلاقیت نشان داد که با استفاده از محتواي چندرسانه‌اي و برد هوشمند طيف وسيع‌تري از حواس دانش‌آموزان به سمت نماز جماعت و مساجد درگير شده و فرآيند اهمیت به نماز جماعت عمیق تر مي‌شود. به عبارتی علاوه بر افزایش شرکت در نماز جماعت کلاس استفاده از نرم افزارهای گوناگون به دلیل به کارگیری حواس شنیداری و دیداری به یادگیری دانش آموزان کمک می کند. این سیستم به دانش آموزان اجازه می دهد فراتر از برنامه های مذهبی خود گام بردارند و تاکید بیشتری بر مهارت تفکر و یادگیری عمیق دانش آموزان در رابطه با نماز جماعت دارد. همچنین با برد هوشمند  تعاملات بین دانش آموزان و معلمان  مدارس هوشمند بيشتر شده و این امر می تواند منجر به اشتراك تجربيات موفق و برتر دینی بین آنها گردد. بنابراین مدارس با ایجاد بسترهای مورد نیاز جهت هوشمندسازی کلاس ها می توانند از مزایای این روش آموزش استفاده نمایند.

در تعلیم و تربیت برای معلمان و مربیان و اولیاء   آشنایی با ویژگی های مخاطبان بیش از هر چیز دیگری مهم و حیاتی است. كسانی كه قرار است تحت یك برنامه منظم و دقیق آموزشی و تربیتی، دانش، نگرش، توانایی بیشتر، بهتر و جدی تر كسب كنند.كار زمانی حساس‌تر و دقیق‌تر می شود كه مخاطبان، دانش آموزانی باشند كه هر نقش كوچكی تا ابد بر صفحه جان و اندیشه شان باقی خواهد ماند. این چنین است امام متقین، امیرالمؤمنین(ع) تعلیم و تربیت فرزند خویش را با تعلیم كتاب خدا و تأویل و درك فهم آن آموزش شریعت مقدس و حرام و حلال خدا آغاز و بر آن پافشاری می‌كند.یكی از مسائل مهم در تربیتی دینی دانش آموزان این است كه به موازات آموزش تعالیم دینی و پرورش فكری و اعتقادی آنها، لازم است عواطف دینی نیز در آنها رشد و گسترش یابد.در نیمه نخست دوره جوانی اهمیت این امر بیشتر است. شركت در مراسم مذهبی از قبیل نماز جماعت، نماز جمعه، مراسم اعیاد مذهبی، مراسم سوگواری در ماه محرم، مراسم شب های قدر، جلسات دینی و … در پرورش عواطف دینی دانش آموزان بسیار موثر است. حضور در این قبیل برنامه ها پیوند قلبی آنها را با دین و معنویات افزایش می دهد و زمینه را برای شكوفایی ایمان فراهم می سازد. این پیوند قلبی با دین سرمایه ای گرانبها برای این دوره و دوره های بعدی است. در این جا باید به نقش منحصر به فرد نماز اشاره كنیم، نماز ارتباط قلبی انسان با یاد خداست و نقشی بسیار سازنده در تربیت روحی و اخلاقی انسان دارد. كسانی كه با نماز آشنا هستند به پایگاه روحی و معنوی با ارزشی دسترسی دارند. کودکان به این پناه معنوی بیشتر نیازمندند. کودکانی كه اهل نماز هستند در صورتی كه لغزش هایی داشته باشند با اتكاء به این ارتباط پیوسته و منظم، راحت تر می توانند از لغزش های خود برگردند و خود را پا سازند، از این رو نباید از نقش اساسی نماز در تربیت دانش آموزان غفلت كرد. امروزه نظام آموزشی كشور به مدرسه‌ا‌ی نياز دارد كه با بهره‌گيری از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات، امکان يادگيری پيوسته را فراهم ‏نموده و فرصت‌های نوينی را در اختيار افراد برای تجربه‌ی زندگی در جامعه‌ اطلاعاتی قرار ‌دهد، به گونه‌ای كه اين فناوريی نه به عنوان ابزار، ‏بلکه در قالب زیرساخت توانمند‌ساز برای تعليم و آموزش حرفه‌ای محسوب ‌‌شود.‏ به كارگيری گسترده‌ی فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در فرايند آموزش و پرورش، همزمان با تحوّل در رويكردهای آموزشی درجهان، زمينه‌‌ی شكل‌گيری مدارس هوشمند ‏را فراهم آورده است. اين مدارس از جمله نيازمندی‌های كليدی جوامع دانش‌بنيان می‎‎باشند و رويكردهای توسعه‌ی مهارت‌های دانشی و ‏كارآفرينی دانش‌آموزان را دنبال می ‌نمايند. در اين مدارس‌، فرايندهای یاددهی – يادگيری تقويت شده و محيط تعاملی يكپارچه برای ارتقای ‏مهارت‌های كليدی دانش‌آموزان با تكيه بر فعاليت‌های گروهی، در عصر دانايی محور فراهم می ‌شود.

شما عزیزان می توانید نمونه ایده و خلاقیت معلمان دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0