نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی 

نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه

نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه : در رابطه با پژوهش روایتی نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه

در مورد نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی با فرمت ورد و قابل ویرایش جهت ارائه به فرهنگیان عزیز

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مستند سازی تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی تاثیر گذاری بر موفقیت دانش آموزانم با استفاده از هوش هیجانی و هوش عاطفی

راه حل ها:
برنامه ریزی برای برگزاری جلسات آموزش خانواده درباره انواع هیجانات مثل شادی و – غم، عشق و تنفر، ترس و شجاعت و … . از والدین خواستم همواره در برخورد با فرزندان و مشکلاتشان صبور بوده و از فرزند خود بخواهند*یا به او کمک کنند *که احساس واقعی خود را بیان کند. با همکاری دبیر ادبیات به بچه ها کمک کردم تا لغات و عباراتی که بیان کننده – هیجانات و احساسات می باشند را بیاموزند و بیان کنند. مثال:” دلشوره دارم، احساس. ناامیدی می کنم، احساس شادی می کنم. این کار را با سوال از آن ها می توان انجام داد.
مثلا “چه احساسی داری؟ آیا خوشحال شدی؟ و دانش آموز جواب خود را در قالب جمله بگوید نه با حرکت سر یا فقط یک کلمه.
کمک شد تا احساسات و هیجانات دیگران را نام گذاری کنند* در حیاط مدرسه، – دوستم از این که درس را یاد نگرفته احساس « :” درکلاس و کتاب های داستان*: مثلا داستان هایی برای دانش آموزان خوانده شد که احساس قهرمان داستان .» ناامیدی می کند را لمس کنند و بعد خواسته می شد احساس او را بیان کنند. ایده ی دیگری که به فکرم رسید این بود که از بچه ها خواستم احساسات خود را نقاشی – وقتی می ترسی، قیافه ات چه شکلی « یا ؟» می توانی خشم خودت را نقاشی کنی « : کنند !» می شود؟ آن را برایم نقاشی کن محیط و فضایی سرشار از احساس امنیت خاطر و حمایت برای بیان احساسات – دانش آموزانم فراهم کردم. به بچه ها توضیح دادم که قبل از خشم، یک احساس دیگر وجود دارد: مثلا” وقتی در – مسابقه می بازیم، اول احساس ناامیدی می کنیم، سپس عصبانی می شویم، یا وقتی مدادمان را قبل از املا گم می کنیم، اول می ترسیم بعد عصبانی می شویم و دوست خود را متهم به گم کردن مدادمان می کنیم. در این رابطه پس از مسابقات یا امتحانات و کارهای گروهی در رابطه با احساس واقعی که هنگام انجام کار باعث خشم دانش آموز می شد، صحبت می شد تا آن ها دلیل واقعی خشم خود را بیان کنند و کار به پرخاش نینجامد.
پس از مدت چهار ماه دانش آموزان یادگرفته بودند که احساسات واقعی خود را بیان کنند؛ احساسات خود را نامگذاری کنند؛ در ارتباط با دوستان، احساسات آن ها را بشناسند؛ احساس مسئولیت در قبال رفتارهای خود و دیگران داشته باشند؛ در مواجهه با مشکلات بهتر و سریع تر تصمیم می گرفتند؛ هر جا لازم بود حق را به دیگران می دادند؛ به جای پرخاش دوستان خود را درک می کردند و آنان را راحت تر می بخشیدند؛ شادی،
رضایت و گرایش به کارهای گروهی نیز از نتایج اجرای این طرح بود.
نتیجه گیری:
تحقیقات نشان می دهند کودکانی که از نظر هیجانی سالم تر و باهوش تر هستند، ویژگی های زیر را دارند: یادگیرندگان بهتری هستند؛ مشکلات رفتاری کمتری دارند؛ درباره دیگران احساسات بهتری دارند؛ در مقابل فشار همسالان بهتر مقاومت می کنند؛ خشونت کمتری دارند و قادر به همدلی بیشتری هستند؛ در حل مشکلات و تعارض ها بهتر عمل می کنند؛ رفتارهای خودتخریبی* مثل استفاده از مواد مخدر، مصرف مشروبات الکلی و …* کمتری دارند؛ دوستان بهتر و بیشتری دارند؛ بیشتر از دیگران قادرند هیجانات خود را کنترل کنند؛ خوشحال تر، سالم تر و موفق تر از دیگران هستند. هوش هیجانی*عاطفی* قابل پرورش و تقویت است و وقتی آموزش داده شود باعث ارتقای شناخت احساسات و افزایش کنترل هیجانات، توانایی اداره ی مطلوب خلق و خو و افزایش توان حل مساله و انعطاف پذیری فرد می گردد و نتیجه نهائی این که هوش هیجانی آموزش پذیر است و آموزش آن موجب شناخت خود و دیگران و کنترل هیجانات شده و با توجه به جمعیت بالای دانش آموزان در کشور، نیازی واقعی در مدارس می باشد.

شما عزیزان می توانید نمونه مستندسازی تجربیات مدیر مدرسه که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه لطفا بعد از خرید روی همه لینک های دانلود بزنید

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0