نمونه مستند سازی تجربیات معلمان بر طرف نمودن اختلالات یادگیری با استفاده از فناوری های نوینچ

نمونه مستند سازی تجربیات معلمان

نمونه مستند سازی تجربیات معلمان : در رابطه با پژوهش روایتی نمونه مستند سازی تجربیات معلمان چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی نمونه مستند سازی تجربیات معلمان به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله نمونه مستند سازی تجربیات معلمان به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی نمونه مستند سازی تجربیات معلمان

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی نمونه مستند سازی تجربیات معلمان مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی نمونه مستند سازی تجربیات معلمان

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین نمونه مستند سازی تجربیات معلمان در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی نمونه مستند سازی تجربیات معلمان  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد نمونه مستند سازی تجربیات معلمان

در مورد نمونه مستند سازی تجربیات معلمان باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی نمونه مستند سازی تجربیات معلمان

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله نمونه مستند سازی تجربیات معلمان در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت نمونه مستند سازی تجربیات معلمان به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش نمونه مستند سازی تجربیات معلمان

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش نمونه مستند سازی تجربیات معلمان پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های نمونه مستند سازی تجربیات معلمان

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه نمونه مستند سازی تجربیات معلمان به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

نمونه مستند سازی تجربیات معلمان بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ با فرمت ورد و قابل ویرایش جهت ارائه به فرهنگیان عزیز

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مستند سازی تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه مستند سازی تجربیات معلمان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه مستند سازی تجربیات معلمان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • دیباچه پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ
  • رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن اختلالات یادگیری دانش آموزم با استفاده از فناوری های نوینچ

گردآوري اطلاعات(شواهد ۱)
براي اين كه بتوانم درباره پرسشي كه مطرح كرده بودم اطلاعات دقيق تري به دست آورم تصميم گرفتم موضوع را با همكاراني كه صاحبنظر در اين زمينه هستند درميان بگذارم.
در يك زنگ تفريح، موضوع را با همكارانم در ميان گذاشتم. برخوردهاي آن ها متفاوت بود. تعدادي معتقد بودند كه بهتر است موضوع را با والدينش در ميان بگذاري، شايد به كمك آن ها بتوان كاري انجام داد. بعضي ديگر معتقد بودند كه بهتر است از آموزش او صرفنظر كني و او را به حال خود بگذاري تا براي سال آينده آماده بشود. عده اي ديگر معتقد بودند كه او هنوز موقعيت خود را درك نكرده و بهتر است صبر داشته باشي تا مدتي بگذرد و او موقعيت خود را بشناسد. سپس آموزش او را شروع كني.
موضوع را با مدير مدرسه در ميان گذاشتم. او نيز معتقد بود كه اين دانش آموزان اگر دو سال در كلاس اول بمانند پايه آن ها قوي مي شود و براي سال آينده آماده تر هستند. پس بهتر است كه خودت را خسته نكني.
با آمدن معلم راهنما به مدرسه موضوع را با او مطرح كردم او چند سؤال بسيار ساده از بهاره پرسيد و بهاره هم كم و بيش به آن ها جواب داد. معلم راهنما معتقد بود كه بهاره
مي تواند ياد بگيرد ولي بايد مرتب او را تشويق كني. زيرا تشويق، انگيزه او را براي يادگيري افزايش مي دهد. البته تشويق نبايد بيش از حد باشد. اين روش را ادامه بدهيد اگر نتيجه نداد لزومي به خسته كردن خود نداريد و بگذاريد تا براي سال آينده آماده شود.
با بهاره هم صحبت كردم. او مي گفت كه مدرسه آمدن را دوست دارد و مي خواهد خواندن و نوشتن را ياد بگيرد. تصميم گرفتم كه او را به يك كلينيك مشاوره معرفي كنم. براي اين منظور با والدين او تماس گرفتم. اما آن ها در دسترس نبودند و بهاره با پدربزرگ و مادربزرگش زندگي مي كرد. آن ها رفتن به كلينيك را مشروط به اجازه پدر او مي دانستند.
دو ماه از سال تحصيلي مي گذشت و بهاره درست مثل روزهاي اول مدرسه بود. بنابراين تصميم گرفتم كه خودم وارد عمل شوم. شروع به مطالعه و تحقيق كردم و عواملي را كه باعث بروز اختلالات رفتاري و يادگيري بهاره مي شود را بررسي كنم. به همين منظور با افراد متخصص و اساتيد دانشگاه ملاقات كردم، كتاب هاي تخصصي در زمينه روانشناسي كودك و اختلالات يادگيري مطالعه نمودم، نشريه هاي گوناگون از جمله فصلنامه تعليم و تربيت، فصلنامه پژوهشكده كودكان استثنايي، فصلنامه روانشناسي، رشد معلم، رشد تكنولوژي آموزشي، …… را بررسي كردم. چكيده تحقيقات و پايان نامه ها را مطالعه نمودم. از طريق اينترنت در سايت هاي مختلف آموزشي و تربيتي و روانشناسي جستجو كردم. ابتدا بهتر است با خلاصه اي از يافته هاي به دست آمده آشنا شويم

شما عزیزان می توانید نمونه مستند سازی تجربیات معلمان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0