کارآفرینی و نو آوری معلم هنر چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

کارآفرینی و نو آوری معلم هنر

کارآفرینی و نو آوری معلم هنر : در رابطه با پژوهش روایتی کارآفرینی و نو آوری معلم هنر چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی کارآفرینی و نو آوری معلم هنر به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله کارآفرینی و نو آوری معلم هنر به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی کارآفرینی و نو آوری معلم هنر

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی کارآفرینی و نو آوری معلم هنر مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی کارآفرینی و نو آوری معلم هنر

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین کارآفرینی و نو آوری معلم هنر در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی کارآفرینی و نو آوری معلم هنر  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد کارآفرینی و نو آوری معلم هنر

در مورد کارآفرینی و نو آوری معلم هنر باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی کارآفرینی و نو آوری معلم هنر

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله کارآفرینی و نو آوری معلم هنر در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت کارآفرینی و نو آوری معلم هنر به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش کارآفرینی و نو آوری معلم هنر

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش کارآفرینی و نو آوری معلم هنر پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های کارآفرینی و نو آوری معلم هنر

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه کارآفرینی و نو آوری معلم هنر به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

کارآفرینی و نو آوری معلم هنر چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر  با فرمت ورد و قابل ویرایش آماده ترین نمونه موجود

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت کارآفرینی و نو آوری خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت کارآفرینی و نو آوری معلم هنر را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در کارآفرینی و نو آوری معلم هنر به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر

ارائه راه حل موقت
هدف من از انجام این فعالیت ها بهبود خلاقیت در دانش آموزان است.یکی از فعالیت های هنری برای پرورش خلاقیت ساخت کار دستی با مواد دور ریختنی است.از دانش آموزان می خواهم تا وسایل دور ریختنی مثل انواع بطری (نوشابه،شیر،شربت و …)،جعبه(کارتنی،پلاستیکی) ،میله های خودکار دور ریخته شده و همچنین ،چسب ،قیچی،کاغذ رنگی با خود به کلاس بیاورند باید برای دانش آموزان تبیین شود که مواد دور ریختنی باید ویژگی های زیر را داشته باشد:
۱٫به شکل اولیه قابل استفاده نباشند.
۲٫ پول برای خرید آن وسیله ندهند.
۳٫ این مواد ممکن است آلوده باشند در صورت امکان وسایل دور ریخته شده تمیز تری انتخاب شود یا شسته شوند.
به منظور ایجاد انگیزه در دانش آموزان با کمک مدیر و سایر همکاران نمایشگاهی بر پا کرده و در پایان آثار بچه ها در آن به معرض نمایش در می آید. و از آثار برتر تجلیل به عمل می آید. این مورد قبل از اجرای راه حل به دانش آموزان گفته می شود. بعد از آن که دانش آموزان مواد دور ریختنی را با خود به کلاس آوردند از تکنیک اسکمپر استفاده می شود.همان طور که در قسمت یافته های علمی بیان شد تکنیک اسکمپر دارای مراحل ۷ گانه ای است که در عین حال که یک یک این مراحل را به دانش آموزان آموزش می دهم هم زمان اجرا می کنم.
اجرای طرح جدید ونظارت بر آن
دانش آموزان مواد دور ریختنی با ویژگی هایی که از قبل برایشان ارائه شده بود را به کلاس آوردند. در طی چند هفته در کلاس های هنر مراحل تکنیک اسکمپر به شکل زیر به اجرا در آمد.
مراح هفتگانه تکنیک اسکمپر حرف S بر گرفته از كلمه Substitution به معنی جانشین سازی است حرف C بر گرفته از كلمه Combine به معنی تركیب كردن است حرف A بر گرفته از كلمه Adapt به معنی رفاه ، سازگاری و تعدیل كردن است حرف M بر گرفته از كلمه Maginfy به معنی بزرگ سازی است حرف P بر گرفته از كلمه Put to other uses به معنی استفاده در سایر موارد است حرف E بر گرفته از كلمه Ellimination به معنی حذف كردن است حرف R بر گرفته از كلمه Reverse به معنی معكوس سازی است (رضازاده تلوكلائی-۱۳۸۹)
جانشین سازی : از دانش آموزان می خواهم مواد و وسایلی را که با خود به کلاس آورده اند برداشته ، در دست خود بگیرند و سوال :چه چیزی را می توانیم جانشین این کنیم؟و یا (بجای این چه چیز دیگر…؟) را از خود بپرسند. و پاسخ های خود را ارائه دهند . دانش آموزان پاسخ های گوناگونی ارائه می کردند : دانش آموزی که عروسکش را به کلاس آورده بود با مشاهده بطری نوشابه خانواده گفت من می خواهم از این بطری در ساخت بدنه عروسکی مثل عروسک خودم استفاده کنم

شما عزیزان می توانید کارآفرینی و نو آوری معلم هنر که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0