آموزش پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی

آموزش پژوهی آموزگاران ابتدایی

چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگاران ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگاران ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه بوسیله برنامه تعذیه مناسب

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

توصيف وضعيت موجود
بارها و بارها متوجه این مشکلات شده ام : اجازه گرفتن های پی در پی (زنگ اول) دانش آموزان – حواس پرتی آنان – دل دردها و حالت تهوع بچه ها – ترافیک و شلوغی فروشگاه در زنگ تفریح – تاخیر دانش آموزان در زنگ دوم و … در این کلاس با ثبت مشاهداتم از حدود ۱۰ موردی که برای بیرون رفتن اجازه گرفتند ۶ نفر برای خرید از فروشگاه از کلاس خارج شدند که ۳ نفر آنان صبحانه نخورده بودند . ۲مورد از دل درد ها نیز به علت خوردن مواد غذایی بی ارزش بود.
مشکل را با مدیر معاون و همکاران مطرح کردم نظرات آنان را هم جویا شدم آنها نیز از این موضوع گلایه داشتند وابراز داشتند نخوردن تغذیه مناسب مشاهده شده و به گونه های مختلف سبب شده که دانش آموزان بخشی از وقت آموزشیشان را صرف این موضوع بکنند.
با نتیجه گیری از مشورت با مدیر معاونین و همکاران متوجه شدم که این مشکل همه ی کلاسهاست.
از آنجایی که سوء تغذیه باعث کاهش یادگیری دانش‌آموز می‌شود و کودکانی که تعذیه مناسب ندارند به دلیل کاهش دریافت مواد غذایی و کاهش انرژی بدن، زودتر خسته می‌شوند و یادگیری و قوه خلاقیت آنها در کلاس درس، کاهش می‌یابد. بر آن شدم تا این مشکل را حل کنم.
در همین راستا با خود دانش آموزان نیز مشورت کردم و سوالاتی از آنان پرسیدم :
۱- چرا عده ی زیادی از دانش آموزان از خوردن تغذیه مناسب امتناع می کنند؟
۲- چرا برخی از دانش آموزان با وجود آگاهی از تاثیر تغذیه مناسب بر یادگیری باز هم بدون تغذیه مناسب به مدرسه می آیند؟
۳- چرا اکثر دانش آموزان به جای یک ساندویچ سالم زنگ تفریح سراغ خوراکیهای بی ارزش می روند و آنها را جایگزین این وعده ی مهم می کنند؟
پاسخ های دانش آموزان با اینکه اغلب آنها واقعیت داشت اما دلایلی منطقی برای نخوردن صبحانه نبود.
گردآوری اطلاعات و شواهد۱
قبل از هر چیز پرسش نامه ای تهیه کردم و به والدین دانش آموزان دادم و از آنها خواستم تا پاسخ درست به سوالات بدهند و تاکید کردم که پاسخ درست انها تاثیر مهمی در نتیجه گیری و روند تحقیق ام دارد.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگاران ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۴۶۳

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0