آموزش پژوهی آموزگاران سوم ابتدایی آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد

آموزش پژوهی آموزگاران سوم ابتدایی

آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگاران سوم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگاران سوم ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • دیباچه پیرامون قضیه  آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • درک مشکل پیرامون قضیه آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • بررسی بیشتر در رابطه با آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • ارائه مستندات پیرامون آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • پیش بینی نتایج در مورد آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • راهکارها پیرامون قضیه آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد
  • رفرنس و منبع مورد استفاده آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را اذیت می کرد

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

گردآوری شواهد ۲:
با توجه به طرح معضل و یافتن راهکارها پس از پرسش از بچه ها و همکاران و مشورت و همیاری دوستان و همكارانم عکس ها و اسنادی از امیر عباس تهیه کردم که سیر تدریجی بهبود اوضاع کاملاً قابل دریافت بود با اجرای مراحل انجام شده شادابی و نشاط و آرامش را در امیر عباس مشاهده کردم و خیلی خوشحال بودم که توانسته ام کار مفیدی انجام دهم طبق سفارش رهبر کبیر انقلاب با توجه به بند تحول بنیادین آموزش و پرورش که فرموده اند : محصولاتی که شما تحویل این ننظام می دهید باید در طراز جمهوری اسلامی باشد یا ویژگیهایی نظیر : مؤمن ، پرهیزکار ، متخلق به اخلاق اسلامی ، با نشاط ، خلاق ، خود باور و …. داشته باشند اگر این اتفاق بیفتد می شود .
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار:
براساس شواهد ۲ تأثیرات اقدامات انجام شده را بنا به دلایل زیر مثبت ارزیابی کردم:
گزارشی از کلاس هاي مذكور توسط مدیر محترم تهیه شد و تعیین اعتبار از طریق افراد زیر انجام گرفت:
۱- ارزیابی طرح توسط دانش آموزان به وسیله پرسشنامه ۲- توسط خودم
۳- توسط همکاران و آموزگاران ۴- به وسیله کتاب ها
برای تحقق اهداف نظم و انضباط در مدارس باید با تکیه بر همه مطالب یاد شده، به دو موضوع مهم اصول انضباط و روش های آن توجه خاص داشت:
الف – اصول انضباط
اعمال و برقراری انضباط تابع اصول و قواعدی به شرح زیر است که بدون درک آن ها امکان موفقت در تغییر و اصلاح رفتار وجود ندارد:
۱- مبنای انضباط باید بر پایه دوستی دو طرفه معلمین و شاگردان باشد.
۲- مسائل انضباط صرفاً به محیط مدرسه محدود نمی شود. دانش آموزان فقط چند ساعتی در مدرسه هستند و بقیه ساعات زندگی خود را در خانواده و محله می گذرانند. بنابراین، ریشه های آن را باید در جاهای دیگر نیز دید و برای حل آن نیز باید از آن ها کمک گرفت.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگاران سوم ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۱۴

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0