آموزش پژوهی آموزگار اول دبستان چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول

آموزش پژوهی آموزگار اول دبستان

چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگار اول دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگار اول دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بر طرف نمودن مشکل وارونه نوشتن دیکته را در دانش آموزم در پایه اول

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه
براي بررسي در س املا ابتدا لازم است كه خود كلمه ي املا را تعريف نمائيم . در تعريف املا مي توان به پر كردن ،از خود چيزي گفتن ،نوشتن مطلبي كه ديگري تقرير مي كند ، درست نويسي و….. اشاره كرد. طي بررسي هاي به عمل آمده دانش آموزان دوره ابتدايي در درس املا به نوعي بيشترين افت تحصيلي را دارند كه اين دلايل افت، بايد بررسي و بر طرف شوند. در خصوص ضعف املاي دانش آموزان پايه اول بايد در نظر داشت كه ضعف املا يا ضعيف بودن آن نسبت به ساير دروس و دروس پايه هاي بالاتر به لحاظ اينكه مواد درسي مختلفي وجود دارد و ضعف املا در اين پايه ها نمود بيشتري دارد.
در بازديد هايي كه از كلاسهاي مختلف، در طول سال تحصيلي به عمل آمده است موضوع مهارت خواندن ،دانش آموزان مورد بررسي قرار گرفته است كه ضعف مهارت خواندن دانش آموزان مشهود است در صورتي كه در هيچ جايي صحبت از اين نارسايي و راهكاري جهت رفع آن ارائه نشده است.
مهارت خواندن نقش پايه و مادري در آموزش دارد . مهارت خواندن پيش نياز فرگيري مهارت ديكته نويسي –علوم تجربي-انشا-رياضي بالاخص حل مسئله مي باشد . مثلا در انشا كه خلق و توليد متن است توانايي فرا گيران پايين است در صورتي كه صحبت از ضعف انشا هيچ وقت بيان نمي شود.
در دوره ابتدايي به خصوص در پايه هاي پايين تر دانش آموزان بيشترين وقت خود را صرف درست نويسي به صورت تمرينهاي كتاب بنويسيم و يا به صورت نوشتن املا هاي مختلف مي كند كه به درست نويسي و املا دانش آموزان در اين دوره بايد توجه لازم و كافي شود و در همين پايه ها مي توان مشكلات درست نويسي را شناسايي و تا حدود زيادي بر طرف كرد، زيرا تحقيقات نشان داده كه ميزان غلط نويسي كلمات فارسي با افزايش سن كاهش مي يابد و درست نويسي با افزايش سن رابطه ي مستقيمي دارد . براي بررسي علل افت تحصيلي دانش آموزان در درس املا ابتدا بايد علل غلط نويسي دانش آموزان شناخته شود و سپس جهت رفع اين علل تا حد توان كوشيد.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگار اول دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۷۸۴

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0