آموزش پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن
آموزش پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان
ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۶ صفحه
سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.
پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.
سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان به قرار زیر است :
- عنوان مطلب پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- سرآغاز سخن پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- دیباچه پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- درک مشکل پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- بررسی بیشتر در رابطه با ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- ارائه مستندات پیرامون ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- پیش بینی نتایج در مورد ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- راهکارها پیرامون قضیه ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
- رفرنس و منبع مورد استفاده ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی
بیان مساله :
ازآنجا که درحال حاضر معلم محوری پایه آموزش و پرورش درکشور میباشد، به روزكردن مدارس، استفاده از فناوری های روز، برخورداری از خلاقيتهای جدید درآموزش وپرورش و اهميت دادن به توانايی های دانشآموزان، لازمة این تحوّل میباشد. واژهی مدارس هوشمند چندی است در ادبيات آموزش و پرورش کشور وارد شده است و فعاليتهای ارزشمندی نيز به صورت پراكنده در اين حوزه انجام شده است. وزارت آموزش و پرورش با الهام از آموزههای دينی و مقتضيات زمانی و دستيابی به اهداف عاليه نظام تعليم و تربيت و گسترش عدالت آموزشی، اقدام به تعریف ساختار، جایگاه، ساماندهی، شرایط و ضوابط توسعهی مدارس هوشمند بر اساس معیارهای علمی، بین المللی و شرایط بومی در سطح كشور نموده است. از این رو برای نیل به این هدف، نیاز به همّتی مضاعف داشته که ازجمله عوامل اصلی آن می توان به تغییرنگرش درشیوهی آموزش و مدیریت مراکز آموزشی و پرورشی و نیز تأمین زیرساخت ها نمود. هوشمندسازی مدارس يك اقدام مدبّرانه در راستای سند چشم انداز نظام، تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش و ضرورتی انکار ناپذیر با هدف اجرای پيشرفتهترين روشهای مدیریتی و آموزشی و نگاه علمی و فناورانه به وضعيت كنونی نظام آموزشی كشور است که اعمال تغييرساختار و معماری اجرایی درآنها باعث افزایش بهره وری و مدیریت زمان برای مدیران، کارکنان، معلمان، دانشآموزان و همچنین اولیای دانشآموزان خواهد بود.
راه حل های پیشنهادی:
روش تدریس مشارکتی (فراگیر- مدار)
تشکیل گروههای درسی
استفاده از روش خود ابرازی برای همه دانش آموزان
تغییر شرایط فیزیکی کلاس
تشویق دانش آموزان با روشهای مختلف
استفاده از وسایل کمک آموزشی ، تکنولوژی آموزشی،برد هوشمند
دادن تکالیف متنوع درسی
ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان
تولید محتوا ی درسی برای دانش آموزان
در مدارس هوشمند كامپيوتر در نحوه تدريس و ارزشيابي تأثير ميگذارد و برنامههاي درسي را تا حدودي تغيير ميدهد. همچنین كامپيوتر جايگزين تخته سياه و CD جاي دفتر مشق را ميگيرد. دانشآموزان ميتوانند از طريق اينترنت اطلاعات بسياري را درباره هر موضوع كه بخواهند بدست آورند. در اين سيستم معلم و شاگرد هر دو توليد محتواي الكترونيكي و درس را به صورت CD ارائه ميكنند. در اين مدارس آموزش منحصر به معلم نيست و دانشآموز نقش اساسي در آموختن مباحث علمي دارد. دبيران با استفاده از محتواي درسي الكترونيكي موجب تفهيم بهتر مطالب درس و صرفهجويي در وقت ميشوند و دانشآموزان هم اين فرصت را دارند كه توانايي و قابليت هاي خود را آشكار و به توليد محتوا بپردازند.كسب موفقيت دستيافتني است و ميزان آن به تلاش و پيگيري دانشآموزان و هدايت صحيح و جهت دار بستگي دارد. در اين روش روح پژوهش و جستوجوگري، جايگزين روحيه بيهدف دانشآموز خواهد شد و ركن اصلي براي هرگونه تغيير، تغيير در فكر است و ابزار و امكانات تنها وسيلهاي براي جامه عمل پوشاندن به افكار هستند. دانشآموزان ميآموزند انبوهي از اطلاعات را پردازش كنند و از اين اطلاعات در جهت يادگيري بيشتر استفاده كنند. دانشآموزان حتي ميتوانند با منابع علمي جهان و معلمان و بچههاي مدارس ديگر ارتباط برقرار كنند. هفت اصل كليدي در مدارس هوشمند عبارتند از: ۱)دانش خلاق ۲)استعداد يادگيري ۳)توجه به فهم مطالب ۴) آموختن با هدف تسلط و انتقال آن ۵) ارزيابي آموختهها به شكل متمركز ۶) غلبه بر مشكلات ۷) مدرسه به عنوان يك سازمان آموزشي.
شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگار پایه چهارم دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.
در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .
با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:
۵۴۸
Coming Soon
توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004